ravensp Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei, Etter utallige forsøk på å fikse dette selv, søker jeg nå litt hjelp Får opp følgende melding hver gang jeg kjører wc3 og krevende videoer sliter med å kjøre stabilt. Har også lest litt selv og prøvd diverse metoder som ; full virus scan, prime95 ram test, brukt diverse cleanere + adaware, reinstalert grafikk-kort driver, reinstalering av selve spillet, prøvd å kjøre det i andre kompatible moduser (win 2000 f.eks) men den J***a Error kommer fremdeles opp. Håper noen har erfaring innen temaet og kan gi meg en hjelpende hånd på forhånd takk memmoryrr.bmp Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Update chipset drivers? Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hei, takk for svar. Har de nyeste chipsett driverne (fra før feilen skjedde) eneste som så gammelt ut var en gammel wifi driver og driver for musen, som jeg antar at ikke kan spille noen rolle :S Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du har kjørt en runde med 12 timer eller mer med memtest86 uten feil? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Den meldingen har lite med minnefeil å gjøre. Den skyldes som regel bug i programmet. PS: Når man skal legge ut bilde av feilmelding så skal man ikke ta bilde av hele skrivebordet. Lær bruken av Alt-PrintScreen. http://www.seoconsultants.com/windows/print-screen/ Og så skal man ikke lagre bilder som .bmp. Bruk .png eller .gif. Du har lagret en fil på 2.25 MB som kunne vært under 100 KB. Mvh Forumveileder Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har du altid hatt denne feilen med den windowsinstallen du har nå? Eller har det startet nylig? Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 kjørte prime95, tror det var en lots of ram test ellerno, lot den stå på over natten, vet ikke helt hvor mange timer. feilen kom bare opp helt tilfeldig etter at jeg skulle starte spillet på nytt for å bytte rom på garena. Takk hårek, da får jeg prøve å instalere med noen andre filer. Og så skal jeg bruke riktige metoder neste gang jeg laster opp bilde:) Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 hmmm, har nå prøvd med 3 forskjellige installasjons filer, og alltid samme melding da jeg skal starte opp spillet :S Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Kan det vere dvd-drevet ditt som sliter når du skal instalere spillet? Og dermed får du en innstall med feil uansett? Edit: Det skal selfølgelig vere dvd-drevet. Endret 12. januar 2010 av Akidon Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 hehe hva er dcd drevet? filene er lastet ned forresten, den ene packen har funket før her, og en de andre filene vet jeg at funker hos andre. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da står du vell nesten bare igjen med windows? Kanskje på tide å reinstalere? Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Det jeg var redd for hadde virkelig håpet å unngå det. men takk for all forslagene akidon Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan alltids være at en reinstall ikke hjelper og at det er nettop pga operativsystemet. Muligens lage en ekstra os partisjon og legge inn xp? Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Kjører xp fra før av, men rart det ikke er noe jeg gjøre manuelt da, uten å måtte reinstalere hele systemet eller innstalere ett nytt system. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Om feilen oppstår også under XP så antar jeg at du må nesten prøve eldre grafikkdrive eller anta at du kan ha en feil på skjermkortet? Har du sjekket at du ikke får noen feil på gpu? Occt skal ha en fin gpu test. Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 har ikke sjekket det, men det rare er jo at alt fungerte med disse instillingene (gjort så i hvertfall 6 mnd) samme drivere og alt som nå, bortsett fra de jeg har oppdatert nå da selfølgelig. Etter å ha renset opp pcn så funker det å få spilt av div blueray filer over på tvn min uten problemer igjen, men den wc3 feilen blir jeg ikke kvitt Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Nå har jeg også lastet ned ett program som sjekker og oppdaterer alle driverne mine, dette resulterte ikke i at problemet forsvant Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Som sagt, sjekk feks occt sin gpu test. Finnes noen andre tester der ute som sjekker gpu for feil, lurt at du gjør dette. Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Ok takk, får prøve det Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Da har jeg kjørt occt i en time for cpu test, gikk veldig greit bortsett fra litt høy temp noen ganger. Gpu test fikk jeg ikke gjenomføre pga ikke riktig version av grafikk kortet i følge porgrammet. men driveren er helt ny fra nvidia sin hjemme side for en dag siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå