Zcum Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Morn Har nå gått inn for å fikse min egen xbox360 siden garantien har gått ut, og så elsker jeg å ordne mine egne ting, for å lære, samt å ha den gleden av å kunne hjelpe andre videre i samme situasjon. Etter å ha lest og sett utallige guider på internett og Youtube, så har jeg klart å demotere konsollen, og fjernet Cpu/Gpu pasta, og lagt på et tynt tynt lag med ny pasta. MEN, så har jeg kommet til et punkt der jeg er meget usikker. for noen guider sier at man trenger nylonskiver, og andre sier at du kun trenger å bruke vanlig metalskive til skruene. Jeg har STORE problemer med å finne Nylonskiver i butikker (iallefall i nærheten av strømmen/lillestrøm). men siden noen guides sier at man klarer seg med kun metalskiver, så går dette kansje bra? Jeg er bare redd for å bruke disse siden M5 metalskivene jeg bruker, går utenfor det markerte området til skruene. slik at dem kommer FARLIG nær kretskortet, og jeg er sinnsykt redd for at jeg skal skade det ved å bruke kun metalskiver, eller lage en slags kortslutning mellom skivene og kretskortet. Så spørsmålet mitt er egentlig om jeg kun trenger Metalskiver, eller om jeg MÅ ha nylonskiver. Jeg veit det er noen skikkelige glupe karer/damer her på forumet, og håpet at noen kunne gi meg et godt svar:) for jeg har lite lyst til å ødelegge xbox'en, nå som jeg har kommet såppass langt. Peace out Zcum Endret 12. januar 2010 av Zcum Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har nå gått inn for å fikse min egen xbox360 siden garantien har gått ut, og så elsker jeg å ordne mine egne ting, for å lære, samt å ha den gleden av å kunne hjelpe andre videre i samme situasjon. Håper at du er klar over at det er fem års reklamasjonsfrist på Xbox 360..? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det går fint med bare metallskiver, hvis du derimot vil ha tak i nylonskiver så har de dem hos biltema. Når det er sagt så er rrod fiksen mer eller mindre midlertidig, har selv gjort den på flere maskiner, men til slutt så går de i stykker. Er heldig hvis den overlever ett par mnd'er ekstra. Du kan joi tillegg kjøre 12v mod på viftene slik at de går på full guffe hele tiden, dette vil jo også hjelpe, men bråker en smule :!:. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 for jeg har lite lyst til å ødelegge xbox'en, nå som jeg har kommet såppass langt. uansett om du ødelegger den så er det jo bare å ta av harddisken/minne-uniten over til en annen xbox. Hvis du IKKE har åpnet xboxen (stygt) så bør du sende den inn til gratis reparasjon. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja trådstarter, har du blitt ferdig med reperasjonen, og hjalp det? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja trådstarter, har du blitt ferdig med reperasjonen, og hjalp det? Ja, skal vi ha et lite veddemål her kanskje, hehe.... jeg tipper det ble/blir fiasko, og at han angrer bittert på at han ikke benyttet seg ev GRATIS reparasjonen til microsoft Er feks M5 skivene hans noen hundredeler for tykke eller for tynne, så er det over og ut rimelig fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå