Mogge Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Når jeg skal spille av filmer på projektoren blir de utrolig kornete når jeg kjører fullscreen. Kanskje ikke kornete er riktig ord, men alt blir veldig uklart. Dette skjer når jeg spiller av i alle programmer (winamp, media player, power dvd etc) men når jeg spiller av i Real Player blir bildet perfekt slik det skal være. Men så støtter jo ikke Real Playeren alle formatene da. Noen som vet om noen innstillinger eller noe som må gjøres for at bildet blir bra i f.eks DivX Player eller Media Player?? Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har ikke noe godt svar til deg, men jeg har hatt problemer med Windoze Media Player en stund nå. Alt blir bare grøt egentlig (fargene stemmer ikke, bildet blir mørkt og kantete osv..). Jeg byttet ut hele greia med noe som heter Zoom Player, og da blei det fart i sakene. Dette er riktignok på vanlig CRT-skjerm, men det er vel ikke sansynlig at en prosjektor kan lage så mye krøll for deg.. Prøv med noe mer/annen type software er mitt forslag. Lykke til, Henning Lenke til kommentar
anbar Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hadde samme prob en gang for en stund siden, men da gikk je gover til linux og hadde ikke det problemet igjen, men en god del andre ;-) iallefall last ned codecs for real player, finnes sikkert! så bruker du dem! håper det var til hjelp! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har hatt gode erfaringer med Windows Media Player (alle versjonene, men spes 6.4) med avspilling av filmer både på TV og projektor. Riktignok ble det faktisk supre bilder med projektoren (tror den lå sånn ca i prisklassen 40-50 000 i 2002) enn med TV'n (Phillips 32" Widescreen). Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 (..) Jeg byttet ut hele greia med noe som heter Zoom Player, og da blei det fart i sakene. (..) ... og Zoom Player kan du laste ned sammen med Ace Codecs Pack, fra f.eks. DivX-digest.com Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jeg hater phillips! vi har en prosjektor til 70k og jeg er så LYKKELIG! vi fikk den "litt" lavere i pris, dvs vi skrev den av på skatten! hehehe! edit: det er en ask! husker ikke modell! men stor,,, jo større jo bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå