Gå til innhold

Team24 seiler i velkjent farvann

Dedikert kommentartråd eller ikke?  

70 stemmer

1. 1. Skal vi ha en dedikert kommentartråd?

• Ja, lag en dedikert kommentartråd!
      30
    • Nææii - dumminger! Ha kommentarer og worklog i samme tråd!
      27
    • Ingen formening. ( : / )
      13

Anbefalte innlegg

Som mange vet; if at first you don't succeed - try, try again. - some smart dude. Derfor prøver Team24 seg igjen, etter noe kronglete gjennomføring ved fjorårets arrangement.

I år består vi av følgende medlemmer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det blir som i fjor (klikk på linken, er en koslig tråd) et stort prosjekt, men med noe mer fokus på gjennomførbarhet og underholdning i år - ikke så.. stort, på hylle-delen. Jeg kan avsløre at det blir enda mer musikk, og enda mer video/bilde-materiale. Vi har flyttet fokuset over der. Budsjettet er enda ikke satt, så det får dere mase om senere.

Tegninger:

post-122083-1263254772_thumb.jpg

- Slik ser tegningene ut akkurat nå. Her mangler det meste av lyd og bilde, jeg fokuserte mer på de store banantrærne og hylleløsningen. Som noen kanskje har spottet, går i også i år for flatpakk - men flatpakk fra fabrikk, ikke flatpakk vi skal sage og skru i først. Løsningen er av typen IVAR fra Ikea, med 83x50 hyller/plater.

Og..

Er litt usikker på om jeg skal lage dedikert worklog og kommentartråd. La til en poll. Tråden forblir stengt til i morgen tidlig, så dere har litt tid på å stemme. Da kommer også mer detaljerte tegninger. Schallabais!

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var vi igang ja! Ser frem til å treffe dere alle, både dere jeg traff i fjor, og dere nye!

Ellers liker jeg løsningen med 2-etasjers hylle, det ble litt lite med en etasje i fjor. Hvor mange plasser skal vi ha tilsammen? I fjor brukte vi faktisk ikke alle plassene, det må vi gjøre i år.

Skal ikke Aleksandre være med i år?

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, Wheelman er som kjent dendrofil, bare se på tegningene for forrige års hylle, vi hadde et tre der også.

Men nå har Wheelman forflyttet seg over på litt mer eksotiske arter. De er visst deiligere.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...