Gå til innhold

Samsung Pixon 12

CammiZ

Anbefalte innlegg

Jeg må ha ny mobil nå som min samsung G800 har streika. Har falt for samsung pixon 12 ettersom jeg har lyst på et godt kamera, men ikke er så interessert i musikkspilleren.

Finner nesten ingen diskusjoner om Pixon 12 her. Er det ingen som har den? Hva er positivt og hva er negativt med den?

Vil ha god batteritid, bra kamera, stor og klar skjerm, må være rask i menyene. Stemmer dette på denne tlf? De to siste mobilene har vært samsung og jeg vil nok fortsette med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjøpte selv en Pixon 12 for noen måneder siden.

Fikk den til 3000,- ny, så var ganske heldig der.

Har sett en del andre telefoner også, Omnia HD, Satio, etc. Jeg var ikke helt fornøyd med bBlitzen på begge de telefonene,

Omnia HD har kun led-lys og Satio kan ikke slå på blitz, kun auto (og den var en del dyrere).

Ellers er Pixon 12 en helt grei telefon, men det er ingen smart-telefon slik som f.eks Satio.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg trenger ingen smarttelefon,bruker aldri e-post eller noe. Men hvordan er skjermen å trykke på? Og hvor lenge holder en touch-skjerm før den blir treg å trykke på?

Er detflere positive ting med telefonen, eller er det bare kameraet man betaler for liksom?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tja, skjermen er veldig bra, oppløsningen altså. Den er vel ikke den beste å trykke på, men den fungerer.

Hvertfall bedre enn KU990 som jeg hadde en gang. Men den er resistiv, ikke kapasitiv som mange andre "gode trykkskjermer" er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tja, til 3000,- så hadde jeg nok ikke kjøpt noen andre telefoner. Men bruker ikke telefoner så mye, så til mitt bruk funker den helt bra.

Men den er vel ikke så "kul" med tanke på muligheter og nettleseren kunne kanskje vært litt bedre. Selv om du har kun en fane åpen, får du "minne fult" en gang i blant og må slå av nettleseren. Litt irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...