mr. maggie Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kan man spille DVD'er på xbox?? jeg har hørt at man må kjøpe et eller annet til 500 kr får å få det, stemmer det? og i såfall, hvir får jeg kjøpt det? håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 chip den, eller kjøp en dvd-remote (200kr, eller så) Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 chip den, eller kjøp en dvd-remote (200kr, eller så) Chip den? sier meg ikke så veldig mye?? :oops: ? er litt blond når det kommer til sånt! trenger jeg bare en dvd remote til å spille dvd'er...? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 chipping = legge inn en ny bios som gjør at du kan lese backup-cd'er, legge inn en ny HD, spille dvd'er uten remote, etc.. www.slashxbox.com hvis du bare skal spille dvd'er, trenger du bare den remote-saken.. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kan man spille DVD'er på xbox?? jeg har hørt at man må kjøpe et eller annet til 500 kr får å få det, stemmer det? og i såfall, hvir får jeg kjøpt det?håper dere kan hjelpe meg! du får kjøpt DVD-kit i de fleste butikkene som fører xbox chipping er ulovlig og bør vel ikke anbefales på slike forum... Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 lurer egentlig på en ting til: Har masse Americanske dvd'er... kan jeg spille av de på xbox? vet at man kan kjøpe en sånn sak på ps2 som gjør den sonefri, kan man gjøre dette på xbox også?? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 lurer egentlig på en ting til: Har masse Americanske dvd'er... kan jeg spille av de på xbox? vet at man kan kjøpe en sånn sak på ps2 som gjør den sonefri, kan man gjøre dette på xbox også?? tror ikke det finnes enda Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 chipping er ulovlig og bør vel ikke anbefales på slike forum... chipping er ikke ulovlig, nei. bruk av modifisert ms-bios, samt piratkopiering er (selvfølgelig bruker man bare backup-kopier av kjøpte spill). med ny bios blir også xbox'en sonefri. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Vil heller ha xbox live enn en sonefri dvd via modchip Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 du får kjøpt DVD-kit i de fleste butikkene som fører xbox chipping er ulovlig og bør vel ikke anbefales på slike forum... Dette er da absolutt ikke ulovlig, men at forumet her ikke supporterer sånne spm er helt riktig. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 psilocybe: Jeg har flashet min bios med Xecuter,kan man bruke X Box Live med dette? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei, nå kan du ikke benytte deg av Xbox Live! tjenesten Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 det skal da ikke være værre enn å sette på en liten bryter som slår av chippen når du skal live! deg.. du må da ha spillet originalt, men det regner jeg med du har Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 psilocybe: Jeg har flashet min bios med Xecuter,kan man bruke X Box Live med dette? Joda, men du må installere en modchip switch først, slik at du kan skru av modchippen når du skal bruke Live! Men glemmer du å slå den av en gang, blir xboxen din bannet for alltid fra Xbox Live!, så har du cash ville jeg kjøpt en Xbox som du bare bruker til Live! og Lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå