akademiet Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei har prøvd å google litt men fant ikke serlig med svar. men trenger et program som kan gjøre at jeg kan overvåke det som skjer utenfor huset med webcameraet som jeg tilkoblet pcen i huset. Dette kan då enten gå igjennom en g-mail at den når den oppdager noen forandringer sender den auto bilder til min g-mail acount eller at jeg setter opp en ftp server som da gjør at jeg kan overvåke det fra en annen pc at jeg kobler meg opp på serveren. men trenger litt råd til hva dere syntes jeg burde gjør. og om hvilke programvarer bør jeg kunne bruke til disse. dette må også kunne tåle å kunne bruke flere enn 1 camera men opptil 10 stykker. mvh D.F.H Lenke til kommentar
sajohansen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du har ikke vurdert IP-kamera. Der følger det ofte med programvare du trenger for å gjøre nettopp dette. Her er en veiledning fra datatilsynet for kameraovervåking om du er i tvil om lovverket: http://www.datatilsynet.no/upload/Dokument...er/kamoverv.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå