Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Sigma 10-20mm f/4-5.6@13mm ISO 100 f/11 10 sek. Lee GND 0.6 hard edge|Lee ND 0.9 Endret 11. januar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Deg igjen? Urettferdig at du skal bo så fint til Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 pokker så fett!!!.. vil hjem å ta noob-bilder NÅÅÅ! Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Fin effekt at du har hatt lukkertiden så lang at du har laget litt "kunstig tåke" over vannet, da tenker jeg bare ytterst ved ved brygga, siden det ser ut som den forsvinner mer og mer pga "tåken".. Kult! (Han har fått tåkeeffekt ved brygga, eller er det bare meg?) Ellers nydelige farger i vannet. Endret 12. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Liker det, steinen og brygga gir mye til bildet Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Meeeeget pent resultat! Fine linjer, detaljer og som vanlig er dine bilder en fryd å se på.. Liker spesielt det at tangen fra sist storflo eller uvèr ligger igjen på brygga. Forgrunnen er finest, litt sånn at det skulle vært siiinnsykt fin bakgrunn for at den skulle være like fin Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Takker! Jeg er også mest fornøyd med forgrunnen. Er omringet av litt mange like fjellformasjoner her hvor jeg bor. Jeg savner litt mere dramatiske horisonter. For å få det, må jeg lengre ut i skjærgården. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det oransje midt i bildet mellim fjella, er det eit bål?? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det oransje midt i bildet mellim fjella, er det eit bål?? Vil vel tro det er sentrum Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det er gatelysenelysene på fergekaien i Levang. Ser ut som gatelys på denne skjermen. Hva slags skjerm har du Sigurdl? Endret 18. januar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Meget pent bilde! Jeg ville redigert vekk de gatelysa på motsat side av fjorden... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg er meget svak for bildene du tar og dette er intet unntak. Fin stemning og pene farger, og jeg misunner deg naturen du har å jobbe med. Som andre er jeg ikke helt komfortabel med de oransje lysene som ødelegger noe av idyllen, og på min skjerm ser det faktisk ut som et bål. Nå bruker jeg en råtten 42" tv som skjerm her jeg sitter, men personlig ville jeg muligens prøvd å fjernet dette. Uansett, keep up the good work, det er god inspirasjon å finne hos deg. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Takker og bukker! Har bestemt at lysene må vekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå