xcentro Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Heisann. Jeg har problemer med mitt Razer megalodon headsett som jeg kjøpte for en stund siden nå. Jeg kjører windows 7 som operativ system og det fungerer perfekt til alt, men altså dettet headsettet virker som det er noen slags "fil konflikt" en eller annen plass. Lyden faller bort av og til når jeg spiller, og når jeg bruker micen min i skype / VT / Teamspeak så kommer det en utrolig høy skurrete lyd (vanskelig å høre meg). Lyden har falt bort hele tiden, men etter jeg la inn den siste Firmwaren til headsettet så har lyden på micen min blitt helt "sinnsyk". Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne denne firmwaren fra maskin eventuelt om det er noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Har sendt mail til Razer support, og fått tilbakemelding om at de vet om problemet og driver og jobber med det. Men det har gått såpass lang tid siden headsettet ble releaset nå og ennå har de ikke kommet med en løsning på problemet, så jeg lurer på om andre vet om noe lurt Headsettet er i "plug&play" så det krever ingen spesifikke install drivere for å få det igang. Håper noen vet om eller har klart å finne en løsning på dette Eller om det finnes en Windows 7 versjon hvor dette headsettet fungere slik som det skal. Endret 11. januar 2010 av xcentro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå