icebyte Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 tenkte på dette før, synes det virker veldig stilig men når jeg tenker over lengre tid virker det som det er veldig enformig og kan virke som det fort bare blir en rutine-jobb.. det er det som stopper meg fra å bli det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 tenkte på dette før, synes det virker veldig stilig men når jeg tenker over lengre tid virker det som det er veldig enformig og kan virke som det fort bare blir en rutine-jobb.. det er det som stopper meg fra å bli det Begynte å tenke det samme. Blir nok heller siviløkonom på meg, verste fall prøver jeg meg som dette. Dog er det veldig kjedlig å utdanne seg i 5 år for å få en startlønn som er mye dårligere enn dette, samt en flygeleder kan fort tjene en mill i året, det vil ta lang tid og kreves god jobbing hvis jeg skal komme i nærheten. Men alikvell er det verste jeg vet er ensformig jobbing, trenger rom til å utvikle meg, da jeg liker forandringer. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 http://www.jobbfeber.no/yrkedetalj.lasso?-KeyValue=35642 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kan man bli flygeleder hvis man er litt fargeblind? Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) På avinor sine sider står det at normalt fragesyn er et krav, dessverre. http://www.avinor.no/avinor/karriere/10_Flygelederutdanning Endret 16. juli 2011 av Pimmy Lenke til kommentar
xaco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 - Flygeledere har ikke striket i Norge de siste 10 årene. Rart jeg kan huske at mange flygelederne i Norge ble "syke" den samme dagen for noen år siden jeg. Var vel aldri streik.. Men jeg satt i alle fall fast i utlandet et par døgn ekstra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå