Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, driver og bygger en ny PC og er litt usikker på Hvor stor PSU jeg trenger. CPU: AMD PHENOM II X4 965 BLACK EDITION 3,4Ghz GPU: ati radeon 5970 mulighet for crossfire senere Hovedkort: Asus Crosshair III Formula Hovedkort Minne/RAM: 6Gb 1600mhz kansje mer HDD: Western Digital VelociRaptor 75GB 10000rpm + Western Digital 1TB 7200rpm OS: Windows 7 kabinettCooler master HAF 932 forslag? TAKK!! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Intel CPU hadde vore betre dersom du går for maks ytelse. Så vidt eg veit er det ingen HK som støttar crossfire med HD 5970, innen det blir økonomisk hensikstmessig å oppgradere kjem det nok ein ny generasjon skjermkort på marknaden. SSD er overlegen på ytelse i forhold til velociraptor. Slik eg ser det har du satt opp ein forrige generasjons PC med eit nytt skjermkort, dårleg plan. Ang. PSU er både Corsair og Mist kurrante alternativ, f.eks. Corsair HX 750/850 eller TX serien om du ikkje planlegger å overklokke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Intel CPU hadde vore betre dersom du går for maks ytelse.Så vidt eg veit er det ingen HK som støttar crossfire med HD 5970, innen det blir økonomisk hensikstmessig å oppgradere kjem det nok ein ny generasjon skjermkort på marknaden. SSD er overlegen på ytelse i forhold til velociraptor. Slik eg ser det har du satt opp ein forrige generasjons PC med eit nytt skjermkort, dårleg plan. Ang. PSU er både Corsair og Mist kurrante alternativ, f.eks. Corsair HX 750/850 eller TX serien om du ikkje planlegger å overklokke. vist du tenker på at jeg bruker AMD er det fordi jeg ikke en gang iverden skal bruke intel;) Venter heller på noe nytt fra AMD en å bruke Intel, vet d kan ta lang tid men.. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Akkurat, jaja du får gjere som du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå