Toonoisy Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, jeg kjøpte meg en søt liten Asus Eee 901 i 2008. Linuxen den kom med var så utrolig irriterende i lengden at jeg installerte Ubuntu i stedet. Så nå har jeg Ubuntu Problemet er at webcammet ikke fungerer ordentlig. Jeg får til at det kjører i Cheese, men ikke på f.eks. chatteprogrammer eller websider med flash player. Hvordan kan jeg oppdatere driveren? Jeg har prøvd instruksjonene her, men det kom opp feilmeldinger jeg ikke skjønte bæret av. Kan noen hjelpe meg? Jeg er mest vandt til Windows, men den stakkars laptopen min ville aldri ha takla det så Ubuntu er mitt valg. Er en del igjen å lære... Lenke til kommentar
sajohansen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei,jeg kjøpte meg en søt liten Asus Eee 901 i 2008. Linuxen den kom med var så utrolig irriterende i lengden at jeg installerte Ubuntu i stedet. Så nå har jeg Ubuntu Problemet er at webcammet ikke fungerer ordentlig. Jeg får til at det kjører i Cheese, men ikke på f.eks. chatteprogrammer eller websider med flash player. Hvordan kan jeg oppdatere driveren? Jeg har prøvd instruksjonene her, men det kom opp feilmeldinger jeg ikke skjønte bæret av. Kan noen hjelpe meg? Jeg er mest vandt til Windows, men den stakkars laptopen min ville aldri ha takla det så Ubuntu er mitt valg. Er en del igjen å lære... Hvilke feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå