Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har blitt såpass gammel at jeg må begynne med den klassiske pensjonistpraten, så slå dere ned med bingobordet og bli med! Jeg har aldri i mitt liv sett så mye kulde som nå, alt var bedre rett etter den kalde krigen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Nei, har du sett... Nå er naboen ute med bilen igjen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I dag betalte jeg med kun småmynt for varer for 243 kroner på ica. Du skulle sett blikket til piken bak kassaapparatet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Idag kjøpte jeg bløtkake + en kopp kaffe på Obs! kafeteriaen. Det var lidderlig godt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror dere faker. Eller kan dere svare ærlig ja på at dere går med brodder? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er noen ungdommer på plenen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ungdommer på plenen? Herre min hatt, det var da fryktelig. Ungdommen blir bare mer og mer ufin i disse dager. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror dere faker. Eller kan dere svare ærlig ja på at dere går med brodder? Gå ut om vinteren!? Kan jo brekke lårhalsen! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 En av forumets to ekte gretne gamle gubber kjenner igjen falske pensjonister når han ser dem. Denne tråden hadde kanskje fungert under humor. Her blir den stengt. En kafe for de med høy mental alder er faktisk ikke noen dårlig idé, men da kan dere ikke samtidig være med i den andre kafeen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg