Gå til innhold

BK: "glowing mountain" - corralejo stranden, fuerteventura


dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først vil jeg si at andre bilde var best. Absolutt fine farger, men vinkelen du har valgt gjør bildet litt kjedelig, og synes egentlig steinene var litt ensidig motiv. Du kunne stått enda mer mot vannkanten og hatt selve stranden mitt i bildet (for å skape mer dybde), og gjør ikke noe om steinene hadde kommet inn fra venstre siden. Hadde også vært veldig kult å zoome inn litt og fått fokus på bølgene fra siden

 

Hm, du kunne gått ut på en mer værfylt dag, dette bildet kunne blitt mer interresant. Er det tatt i solnedgang?

Endret av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ
Lenke til kommentar

Jeg synes også kontrastene er fine. Det er bare det at det ble for mye strand og lite hav. Som sagt, ville zoomet mer på bølgene, og heller brukt stranden litt som dybdeleder.

 

Når på dagen er det tatt forresten?

Endret av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ
Lenke til kommentar

Tanken er bra, spesiellt med bakgrunnen som leder blikket innover. Men jeg synes det mangler noe på det viktigste; komposisjonen. I et silkt bilde er det viktigste ar det en sterk komposisjon som drar tilskuer til bildet. Eksempelvis deler av bildet med

sterk farge eller kontrast til andre deler som danner mønstre vi gjenkjenner og ubevisst

liker.

 

Her synes jeg steinene t.v. blir detaljer som ødelegger for komposisjon. Kunne det ha vært valgt annet perspektiv for å bedre komposisjon? Eksempelvis ved å gå lenger ut på strand og senke kamera noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...