dan83 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Kanskje ikke noe wow faktor, mens syntes bildene gir en fin stemning!? All kritikk er velkommen og skal tas i betraktning Kanskje litt lite himmel på bilde nr 2? Endret 11. januar 2010 av dan83 Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vil vel tro du får fleire svar dersom du skriver BK i emnetittelen.. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Først vil jeg si at andre bilde var best. Absolutt fine farger, men vinkelen du har valgt gjør bildet litt kjedelig, og synes egentlig steinene var litt ensidig motiv. Du kunne stått enda mer mot vannkanten og hatt selve stranden mitt i bildet (for å skape mer dybde), og gjør ikke noe om steinene hadde kommet inn fra venstre siden. Hadde også vært veldig kult å zoome inn litt og fått fokus på bølgene fra siden Hm, du kunne gått ut på en mer værfylt dag, dette bildet kunne blitt mer interresant. Er det tatt i solnedgang? Endret 13. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg syns det blir alt for lite himmel. Litt for mye strand som stjeler mye fra de fine fjellene i bakgrunnen. Men fine farger og lys, men trenger litt mer kontrast. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Enig at det hadde blitt mer dybde med litt mere hav og at det er litt lite himmel(bilde nr 2). Er ikke enig at det trengs mer kontraster, ikke slik det ser ut på min skjerm i hvert fall:) Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Jeg synes også kontrastene er fine. Det er bare det at det ble for mye strand og lite hav. Som sagt, ville zoomet mer på bølgene, og heller brukt stranden litt som dybdeleder. Når på dagen er det tatt forresten? Endret 14. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
telealf Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tanken er bra, spesiellt med bakgrunnen som leder blikket innover. Men jeg synes det mangler noe på det viktigste; komposisjonen. I et silkt bilde er det viktigste ar det en sterk komposisjon som drar tilskuer til bildet. Eksempelvis deler av bildet med sterk farge eller kontrast til andre deler som danner mønstre vi gjenkjenner og ubevisst liker. Her synes jeg steinene t.v. blir detaljer som ødelegger for komposisjon. Kunne det ha vært valgt annet perspektiv for å bedre komposisjon? Eksempelvis ved å gå lenger ut på strand og senke kamera noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå