Capcom Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Heisann, jeg har ip-telefon hjemme, problemet er at jeg får ikke lyd inn, dvs. hører ikke hva den "i den andre enden" sier, men den hører meg. Modem: Speedtouch 510i Router: Jensen Air:Link 59300 ip adapter: TECOM GW1000ST Telefon: Siemens Gigaset C450 Telefonen er i orden og i følge Telenor er linja i orden(internett funker jo). Jeg har funnet dette: http://www.speedtouch.net.nz/forum/topic.asp?TOPIC_ID=189 uten å bli noe klokere av det. Oppsettet skal ha fungert helt til router'n kom i hus mener jeg. Har prøvd å fjerne routeren uten hell. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 hvor har du ip-telefoni fra? Om det er fra Telenor, skal ip-telefoniadapteret kobles etter modemet, ikke på ruteren. Regner med at det er kanskje det du har gjort? Lenke til kommentar
Capcom Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 hvor har du ip-telefoni fra? Om det er fra Telenor, skal ip-telefoniadapteret kobles etter modemet, ikke på ruteren. Regner med at det er kanskje det du har gjort? Har fra telenor ja. Takk for hjelpen, feilen var at ip-adapteret var koblet etter ruteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå