Stig-Arne Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har ett aldri så lite problem, når jeg sitter og spiller IGI 2, så kan musen finne på å kutte helt ut. Akkorat som om den fryser seg midt på skjermen. Jeg kan traske rundt om kring, men ikke bruke musen. Løsningen er da å trekke ut usb kabelen til mottakeren for så å vente med å sette den i igjen. Da bruker det å funke. Dette er ett veldig irriterende problem, spes når man er i en heftig kamp... Det er nokk av strøm på musen. Tastaturet funker fint fint selv om musen detter ut. Har prøvd Win ME/2000/XP uten hell. Dette har begynt å klikke etter at jeg skiftet hk, se sign. Noen som har vært borti lignende før ? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 HVILKEN Logitech-mus er det? Har denne vært "ute i hardt vær"..? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Det er den saken som fulgte med Logitech Cordelss Desktop pakken. Nei, musen har ikke vært ute i hardt vær. Som sagt, dette startet etter at jeg byttet hk. Var aldri plaget før dette, utenom da batteriene tok slutt.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vel, noen ganger er det jo sånn at ting bare klikker... Lagt inn driverne? (Trådløs er jo ikke helt greia å spille med, uansett.) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Nei, har ikke lagt inn driverene. Bare dritt.. Har prøvd både uten og med drivere, uten noe hell.. Synes trådløst er flott til spilling... Ekke noen stor gamer æ da.. Ingen forslag til hva som kan være feil ? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hva om du prøver å sette den i PS2-porten da? :-? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Neh.. hakkje prøvd det, hadde ikkje tilgang til overgang da dette skjedde.. ska teste det om det skjer en gang til Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 (Trådløs er jo ikke helt greia å spille med, uansett.) Har sagt dette hele tiden, men det er ingen som vil høre på meg... MS intellimouse 3.0 forever! (ikke trådløs da selfølgelig) :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå