Lillemeg87 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har sting som visstnok forsvinner av seg selv. Det jeg ikke fikk vite er hvor lenge det tar før stingene faller av? er nesten 3 uker siden operasjonen nå. Har ikke pirket borti de siden jeg vil ha minst mulig arr men 3 uker er vel ganske lenge? Et av sårene kom det bittelitt gult puss ut av. Er det normalt? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 fikk du sting? jeg ble bare plastret sammen etterpå jeg. men så har jeg tydelige arr enda ca 1.5 år etterpå. Lenke til kommentar
Lillemeg87 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 å? ingen sting? fikk sting ja, på alle fire sårene. 2 av dem var bittesmå, men fikk et sting hver og de 2 litt større fikk 2. De sa bare at de var selvoppløselige og at de ville forsvinne av seg selv, men sa ikke noe om vhor lang tid det skulle ta. Hadde innbilt meg at det bare tok en uke eller noe sånt :/ Lenke til kommentar
Lillemeg87 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 noen som vet hvor lang tid det tar før stingene forsvinner? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Tror jeg har hørt at det tar rundt en måned ett eller annet sted. Er ikke sikker, men hvis du virkelig er usikker ville jeg ringt legen. Lenke til kommentar
Lillemeg87 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Ok da så Får vel bare vente litt til. Skal uansett til legen om litt over 2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå