potetgull Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei.. jeg er innkalt til HMKG i morgen på sessvollmoen.. lurte egentlig bare på om jeg kan kjøre bil dit selv? Er det parkering jeg kan stå på? har søkt om fritak, men har ikke fått svar på det tidsnok så må søke på nytt i morgen regner jeg med? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 statens billigste transport er det du får dekket, det er også det du i utgangspunktet skal ta. egen bil skal vel kun benyttes dersom det ikke er kolektiv-transport. ta buss du om det er parkering der er jeg usikker på, regner uansett med at den evt. må stå utenfor leiren. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Du kan reise akkurat som du sjølv vil, men får kun dekka billigaste reisemåte. Om det finnes parkeringsplass er det ikkje noko problem å køyre. Det kan vel kanskje gå nokre veker før du får første perm, så bilen blir vel ståande der ei stund. Eg kjørte ned sidan eg var ganske sikker på å kunne kjøre tilbake dagen etterpå. Eit punkt på innrykksdagen var å få registrert reiseutgifter. Sa at eg kjørte bil og han som satt der fant fram ei liste med transportmåter mellom heime og leiren der det sto at buss på kroner XXX var det billigaste og at det var kronene eg fekk dekka. Endret 11. januar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Da kjører jeg.. Er det hit jeg skal? : http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D667960...26tab%3Daddress Takk for svar Endret 11. januar 2010 av potetgull Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Men da må du passe på å ha med startkabler! Ikke glem kulda. Det beste er å blir kjørt av noen. Gi reserve nøklene til en kompis så han kan hente den eller lignende =) Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vil ikke anbefale å kjøre bil. Ikke fordi du ikke får dekt alle kostnadene, men siden hvis du ikke får fritak så blir du mest sansynlig bussa opp til Terningmoen samme dag. Tviler på at du får kjøre selv opp dit. Og da er det litt surt å være på Elverum og ha bilen sin på Sessvoll Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har du bil får du selvfølgelig lov til å kjøre den dit du evt. skal. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har du bil får du selvfølgelig lov til å kjøre den dit du evt. skal. Det er faktisk ingen selvfølge overhodet. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har du bil får du selvfølgelig lov til å kjøre den dit du evt. skal. Det er faktisk ingen selvfølge overhodet. Det er stort sett en selvfølge at man får kjøre til innrykksstedet, vel å merke, men derfra og videre er man Forsvarets slave helt til første permisjon, og må pent finne seg i å ta felles transport dersom Forsvaret bestemmer at man skal det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har du bil får du selvfølgelig lov til å kjøre den dit du evt. skal. Det er faktisk ingen selvfølge overhodet. Det er stort sett en selvfølge at man får kjøre til innrykksstedet, vel å merke, men derfra og videre er man Forsvarets slave helt til første permisjon, og må pent finne seg i å ta felles transport dersom Forsvaret bestemmer at man skal det. Det var selvfølgelig akkurat det jeg mente. Jeg hadde inntrykk av at mjskovly mente at man selvfølgelig skal skulle få kjøre bil fra innrykksted til "neste sted". Det skulle gjort seg for de som skal til Troms og Finnmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå