Natrich Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei! Jeg holder på å legge opp bilder på siden min, jeg bruker lightbox 2 for å vise bildene. Fremvisningen funker fjell lokalt, men når jeg har lastet de opp til siden min så virker det ikke lengre! Tenker meg at det er en script-konflikt, men jeg vet ikke hvordan jeg løser konflikten... Noen som vet? Link til siden her. Bare si ifra hvis det er for dårlig forklart. Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det funker her også. Vil forresten anbefale deg å se på Fancybox som jeg bruker selv på min web-side. (http://www.aleksanderwiken.com) Jeg synes personlig den er mye penere enn lightbox. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Har lest en bok nå ^^ I mellomtiden fatter jeg ikke hva som har skjedd Ser at det funker nå Takk for tips ang Fancybox, skal sjekke det ut imorgen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Freebird: Jeg går kanskje litt av temaet, men Fancybox er fancy dog, det er like komplisert som det er fancy. Har du en tutorial et sted? Fancybox sin "Help" ga meg ikke mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Det er da ikke så komplisert? Du får vite det du trenger under How To. Dersom det er noe spesifikt du lurer på så er det bare å spørre også skal jeg svare etter beste evne.. Endret 12. januar 2010 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg har gjort akkurat som guiden, men det hjelper dog lite. Trenger så og si hjelp med alt Endret 12. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis du publiserer web-siden du jobber med da, så er det lettere å se hva du har gjort og lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Okei. Fikser det imorgen Har prøve imorgen så må komme meg tidlig(yeah right) i seng. Tror det er noe feil i scriptet jeg importerer. Jeg får en "custom" ramme rundt bildene, men når jeg åpner bildene så åpner de seg i ny fane Endret 12. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå