Bymann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Halla! Jeg har nå kjøpt meg 60 dagers wow gaming card. når jeg prøver og ta på enter key inne på blazzard sine hjemmesider kommer det at key'en ikke fungerer. Jeg har en trial acc,(10-dager) kan det være noe med dette? og noen som har noe hint til hva og hvordan jeg kan fikse dette? Hadde vert veldig fint med kjappe svar takk (: Går det an og bruke et Wow spill som andre har kjøpt og brukt. eller er det noen kode som bare kan brukes 1 gang her ? Endret 11. januar 2010 av Bymann Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Lenge siden jeg rørte WoW nå, men jeg vil anta at det er likt for WoW som for alle andre spill. Trial == Prøve spillet. Liker du spillet må du kjøpe det for å få en fullverdig konto. Deretter kan du fylle på spilletid på din konto. Merk at det stort sett alltid er med spilletid når du kjøper spillet (30 dager normalt sett) Lenke til kommentar
Bymann Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Lenge siden jeg rørte WoW nå, men jeg vil anta at det er likt for WoW som for alle andre spill. Trial == Prøve spillet. Liker du spillet må du kjøpe det for å få en fullverdig konto. Deretter kan du fylle på spilletid på din konto. Merk at det stort sett alltid er med spilletid når du kjøper spillet (30 dager normalt sett) Skjønner litt mere nå. Er egentlig kompisen min som trenger dette. jeg hadde trial jeg også på starten. men så kjøpte en kompis av meg spillet til meg mens jeg trudde bare han kjøpte playing time. men da har vel han sikkert kjøpt spillet og fått med 30 dager på kjøpet til meg En annen ting også. trur ikke kompisen min får lov til og spille dette av moren/faren. er det noen måte han kan betale for wow (helst på nettet) uten at moren/faren får vite noe om dette. (har visa electron kort uten det nr som står på framsiden av vanlige visa kort) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Gamecard funker vel? ingen som kan spore det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå