MatseMats Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Ok, jeg er en fyr som aldri har vert på TG, ville dra i 90 men kunne ikke. Jeg har egentlig ingen anelse på en god del av hva jeg må ta med. Jeg har allerede lest den internettsiden om ting til foreldrene, men det jeg lurer mest på er det med mat, eller hvordan jeg burde gjøre det med det. Faren min krever faktisk et budsjett fra meg også. Noen ideer? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Budsjett. Wow... Du har basically to muligheter: Kjøpe mat i skipet, eller kjøpe mat utenfor skipet. Maten i skipet er stort sett fast food, burgere, pizza, pølser og sånn drittmat. Ok, det er godt og greit, men ikke veldig bra i lengden. Utenfor har du muligheten til å handle inn mat på matbutikken, som for eksempel brød og pålegg som du har hele uka, eller nudler og den slags som du kan tilberede i skipet. Er du veldig rik, kan du jo spise ute på diverse restauranter hele uka, men jeg tipper det ikke er aktuelt. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Budsjett. Wow... Du har basically to muligheter: Kjøpe mat i skipet, eller kjøpe mat utenfor skipet. Maten i skipet er stort sett fast food, burgere, pizza, pølser og sånn drittmat. Ok, det er godt og greit, men ikke veldig bra i lengden. Utenfor har du muligheten til å handle inn mat på matbutikken, som for eksempel brød og pålegg som du har hele uka, eller nudler og den slags som du kan tilberede i skipet. Er du veldig rik, kan du jo spise ute på diverse restauranter hele uka, men jeg tipper det ikke er aktuelt. Takker for svaret, det skal jeg garantert huske TIL NESTE ÅR! (ja, jeg fikk akkurat fortalt at jeg ikke fikk lov til å dra, å grunnen var noe av det mest tragiske, tror ikke den rekorden blir slått i år for å si det slikt) Så da er vel denne linken død da, takker så mye. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Budsjett. Wow... Du har basically to muligheter: Kjøpe mat i skipet, eller kjøpe mat utenfor skipet. Maten i skipet er stort sett fast food, burgere, pizza, pølser og sånn drittmat. Ok, det er godt og greit, men ikke veldig bra i lengden. Utenfor har du muligheten til å handle inn mat på matbutikken, som for eksempel brød og pålegg som du har hele uka, eller nudler og den slags som du kan tilberede i skipet. Er du veldig rik, kan du jo spise ute på diverse restauranter hele uka, men jeg tipper det ikke er aktuelt. Men når er disse matbutikkene åpne egentlig? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå