olsen_st Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Soldat har ingen nevnt Eller SS-soldat, hvis du vil legges merke til. Skamslått mann... masse blåmerker og sånn. Eller du kan "kle" deg ut som stripper Eller du kan ta en skikkelig hard løpetur rett før festen, og komme som svett Gjett hvor jeg hentet inspirasjon fra ^ Hvor? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Han som skrev rett før meg derav ^ Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 haha... selvfølgelig... det skal ikke være lett... Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 "Svett", hahahaha. Den likte jeg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Stig (top gear) Skøyteløper Svømmer Skiløper Også har du en mengde sjø-ting Selv tror jeg sitron eller såpe er "best". Da har du mulighet for konge icebreakers av typen koser/danser du med meg blir du gullende ren/dufter du sitron! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Saltstang... Hel, brun dress som du fester noen bomullsdotter på. Kjapt enkelt og billig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Litt flere: Skadedyr Syreskada Sumpmonster Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg hadde helt klart gådd for (The) Stig om det var meg (mitt navn begynner også på s ) Endret 21. januar 2010 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Smittefarlig. Skremmer'n eller Stygg Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Sirius Snape Snape het faktisk Sveverus til fornavn. Sveverus ja :!: Blir lett sånn med alle elixirene og sånn de driver med nede i den mørke kjellern. HOHOHO! nå gliste jeg D: Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hehe alt som begynner med Sigarett Salamander Sjø officer i marinen Sjakkbrikke Sakkosekk Svær Satan sjøl Serious Sam osv de jeg kom på i farten t Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Takker for alle forslag, men var faktisk snøhvit i går Funka bra det, bortsett fra at absolutt alle skulle ta på appelsin-puppene mine... 1 Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 om du kommer som satan må du regne med å hilse på 5 brødre. prøv å kom som noe orginalt sexforbryter, sinnsyk selleri såpe skolejente Lenke til kommentar
Labanerbest Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 Svampebob, seigemann, slange, seriemorder, smash og smurf Lenke til kommentar
Labanerbest Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 Sofa, svampebob, sumobryter, seigemann, slange, sandwich og smash Lenke til kommentar
Labanerbest Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 Sofa, svampebob, sumobryter, seigemann, slange, sandwich, smash og seriemorder Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Staccato Stringendo Sonata Strings Solo Score/soundtrack Sex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå