L4r5 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kan jo komme kledt helt som han pleier og si at han kommer som et suppehue. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan jo komme kledt helt som han pleier og si at han kommer som et suppehue. Hehehe!!! Lenke til kommentar
frefa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sykesøster, så kan du bestille kostyme på kondomeriet! Sikkerstikk Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 hva med soss?evt. sosialklient ganske enkle og lett forstålige begge to... Soss hadde faktisk gått an. Har ikke alle merkeklærne, men skal nok klare å sette sammen no. Må jeg ha sleik og, da? Har en sosialklient noe spess utseende? Kan jo komme kledt helt som han pleier og si at han kommer som et suppehue. HAHA!!! Eller kanskje.... blir enkelt hvertfall... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 hva med soss?evt. sosialklient ganske enkle og lett forstålige begge to... Soss hadde faktisk gått an. Har ikke alle merkeklærne, men skal nok klare å sette sammen no. Må jeg ha sleik og, da? Har en sosialklient noe spess utseende? Sosialklient: Soss: kjøp en boks eller to med spray-tan og bruk MENGDER før du drar på festen Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg har vært på S-fest engang og jeg var svensk Ellers på festen: Snickers (!), sjørøver, seiler, sykepleier, søvnig, sinnsyk, sheriff, sheik, surfer, sydenturist.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) String Emil. Kjøp deg en lekker string og en parykk! Du kan kjøpe på web-shoppen hans med bilde av han på. Endret 19. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kle deg ut som en stige Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 String Emil. Kjøp deg en lekker string og en parykk!Du kan kjøpe på web-shoppen hans med bilde av han på. We have a winner! Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 String Emil. Kjøp deg en lekker string og en parykk!Du kan kjøpe på web-shoppen hans med bilde av han på. We have a winner! Ja, den kommer nok til å slå an! Lurer på om jeg faktisk får lov til å komme inn i lokalene i kun string.... Burde nesten prøves ut egentlig:) (har jo gått kun i boksern der før da, så burde gå) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) L... Sitroooon! Endret 20. januar 2010 av Lemon 1 Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vedder på at halvparten kommer som superman/spiderman Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 sædcelle, sukkerbit, samurai, seljefløyte, salamander, saltstang, sid fra istid, sommerfugl, slikkepott, saks.. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 svarting? haha... lo godt nå... hadde hvertfall fått noen rare blikk da, ja! Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 en combo med alle forslagene! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Soldat har ingen nevnt Eller SS-soldat, hvis du vil legges merke til. Skamslått mann... masse blåmerker og sånn. Eller du kan "kle" deg ut som stripper Eller du kan ta en skikkelig hard løpetur rett før festen, og komme som svett Gjett hvor jeg hentet inspirasjon fra ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå