borninsin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kan jeg bruke min gamle harddisk og dvd/cd(begge IDE) spiller i den nye riggen min? Har bestilt: AMD Phenom II X4 955 BE Sapphire Radeon HD5850 OCZ Black Edition ddr3 4gb Gigabyte GA-770-UD3 Corsair HX 650 Watt Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kan jeg bruke min gamle harddisk og dvd/cd(begge IDE) spiller i den nye riggen min? Har bestilt: AMD Phenom II X4 955 BE Sapphire Radeon HD5850 OCZ Black Edition ddr3 4gb Gigabyte GA-770-UD3 Corsair HX 650 Watt Fungerer det, Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Hovedkortet har en IDE kontroller så det er ikke noe problem :-) Endret 11. januar 2010 av trn100 Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har jo sakt at det fungerer. Jeg regner med du skal spille? Så du burde få tak i en SATA HDD eller SSD Da får du mye raskere load tider. Og for å ha OS på. Mye tid spart:) Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Takker for svar? Noen tips til HDD eller SSD? Så DVD/CD spilleren fungerer greit selvom den er gammel eller? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har jo sakt at det fungerer. Jada, og du er kjempeflink! Tenkte bare å presisere hvorfor det fungerer. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har jo sakt at det fungerer. Jada, og du er kjempeflink! Tenkte bare å presisere hvorfor det fungerer. Haha:D Det var ikke sånn ment ^^ Jeg mente det liksom som "Det fungerer jo, men du burde." Om du skjønner Var litt utydelig^^ EDIT: Alt sammen fungerer, men det er for å få ned load tider og ytelse. Nå som du legger penger inn i oppgradering burde det gjører 100% Endret 11. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Har jo sakt at det fungerer. Jada, og du er kjempeflink! Tenkte bare å presisere hvorfor det fungerer. Haha:D Det var ikke sånn ment ^^ Jeg mente det liksom som "Det fungerer jo, men du burde." Om du skjønner Var litt utydelig^^ EDIT: Alt sammen fungerer, men det er for å få ned load tider og ytelse. Nå som du legger penger inn i oppgradering burde det gjører 100% Ja, men harddisk og nye cd/dvd spiller kan jeg jo kjøpe etterhvert. har ikke en eneste krone igjen. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Bortkastet å invsestere i en SSD disk om det er for å få lavere loadtimes. Du vil få mer nytte av kraftigere grafikkort da. Hvis det er en gamer PC er det ikke vært å investere i en SSD før du kommer på et budsjett på rundt 16-18000,-. Det mener jeg ihvertfall. Jeg ville kjøpt en av samsung sine F3 SATA HDer. Har jo sakt at det fungerer. Jada, og du er kjempeflink! Tenkte bare å presisere hvorfor det fungerer. Haha:D Det var ikke sånn ment ^^ Jeg mente det liksom som "Det fungerer jo, men du burde." Om du skjønner Var litt utydelig^^ EDIT: Alt sammen fungerer, men det er for å få ned load tider og ytelse. Nå som du legger penger inn i oppgradering burde det gjører 100% Ja, men harddisk og nye cd/dvd spiller kan jeg jo kjøpe etterhvert. har ikke en eneste krone igjen. Koster ikke mer en 300-400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå