Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kreft cellegift og alkohol


Zink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At dere gidder...

 

Poenget med å spørre her er selvsagt at en lege /person med en viss ekspertise svarer, her. Tanken bak var også at kanskje flere har nytte av å se belyst et forholdsvis problematisk og tabubelagt område av helsen.

 

Men det vil ikke dere ha noe av? (ta slikt på legekontoret, og ikke plage oss med det?)

 

Jada, jeg vet også at det finnes bedre fora enn dette, f.eks. kreftlinjen, men nå står det altså her.

Lenke til kommentar
At dere gidder...

 

Poenget med å spørre her er selvsagt at en lege /person med en viss ekspertise svarer, her. Tanken bak var også at kanskje flere har nytte av å se belyst et forholdsvis problematisk og tabubelagt område av helsen.

 

Men det vil ikke dere ha noe av? (ta slikt på legekontoret, og ikke plage oss med det?)

 

Jada, jeg vet også at det finnes bedre fora enn dette, f.eks. kreftlinjen, men nå står det altså her.

Du har ingen garanti for at en her inne som sier han/hun er lege, faktisk er det. Om du er villig til å ta den sjansen, og noen kanskje får et "farlig" svar, så værsågod. Ingen grunn til å bli ufin pga. det. :)

 

Du kan faktisk helt fint ringe til Kreftlinjen, f.eks., eller spørre en lege selv, og så poste svaret, om det var så viktig med allmenn opplysning.

Endret av Right
Lenke til kommentar
At dere gidder...

 

Poenget med å spørre her er selvsagt at en lege /person med en viss ekspertise svarer, her. Tanken bak var også at kanskje flere har nytte av å se belyst et forholdsvis problematisk og tabubelagt område av helsen.

 

Men det vil ikke dere ha noe av? (ta slikt på legekontoret, og ikke plage oss med det?)

 

Jada, jeg vet også at det finnes bedre fora enn dette, f.eks. kreftlinjen, men nå står det altså her.

Du har ingen garanti for at en her inne som sier han/hun er lege, faktisk er det. Om du er villig til å ta den sjansen, og noen kanskje får et "farlig" svar, så værsågod. Ingen grunn til å bli ufin pga. det. :)

Selvsagt har man ingen garanti for slikt... men så er man altså utstyrt med en viss fornuft og kritisk sans i omgang med forum. Nå har jeg faktisk både ringt Kreftlinjen og snakket med lege selv, forlengst, men ingen følte seg så sikre at svaret er noe å bringe videre.

 

Du må gjerne ha synspunkter på det faktum at jeg tar opp tema her, men vennligst bli ferdig med å sabotere tråden for meg! Har du videre synspunkter på dette, bruk PM.

Lenke til kommentar

Zink: Om du faktisk har vært i kontakt med lege osv, så skriv gjerne dette i førsteposten. Om du vil ha svar fra andre brukere enn de lekmenn 95% av oss er, skriv også gjerne dette i førsteposten.

 

Da sikrer du at du får svar som er mer tett oppmot det du faktisk ønsker.

 

Står ikke dette der, så vil våre brukere fritt kunne hjelpe deg på de måtene de føler - ingen grunn til å reagere på dette.

 

Send meg gjerne en PM om du skulle ha mer å si, men denne diskusjonen legges død her og nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...