annehelene Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 =) Jeg skal ha arbeidsdager med ungdommskolen i slutten av mai, og jeg trenger tips til hvor jeg kan være. Jeg bor i Sveio i hordaland. og trenger tips i hugesund/stord området. Det jeg aller mest vill jobbe med er musikk, platestudio osv. men det har jeg vel ikke skjangs på . og da blir dett bare rydding. men jeg har også tenks på lydtekniker, og musikkbutikk. Har du jobbet i musikkbutikk? hvordan er det ? Vet du om noen platestudio e.l. i haugesundområdet? jeg setter pris på all hjelp, takk=) P.S Jeg kan litt om musikk Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har aldri jobbet med musikk før men vil tro at du kan utelukke lydteknikker. I arbeidsuka på ungdomskolen skal du bare få kjenne litt på hvordan arbeidslivet er. Du må sansynligvis rydde noe nesten uansett hvor du er, siden du ikke har noen utdanning. Jeg ville vært litt åpen og sett på flere jobber enn bare innen musikk. Det gjelder å ikke være altfor kresen. Var selv på et Bohus lager noen år tilbake og har jobbet der i sommerferiene. Her fikk jeg bli med på mye forskjellig fra å kjøre ut varer til å bli med i de større truckene. En veldig interessant og fin opplevelse! Lykke til, og husk å lete etter jobb i god tid! Lenke til kommentar
annehelene Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Takk Jeg vet om en som har vert lydteknikker i arbeidsuka.. og an fikk gjøre masse sånne gøye ting og lite rydding;) men jeg har ikke mulighet til og være på den samme plassen fordi han bor i oslo og jeg bor på haugalandet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Han kjente sannsynligvis noen som kjente noen som kunne gi han jobb. Eller noe sånn. Men altså. Finn ut hvilke firmaer du kunne tenke deg å jobbe i. Send dem en mail, eller skriv ut en søknad og lever personlig. Forklar at du ikke krever betalt, og at du gjerne gjør "drittarbeid", for å få en feeling for hvordan det er å jobbe med hva det nå enn er du er interessert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå