Gå til innhold

Jobb-booking applikasjon for liten bedrift?

Ethernet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal prøve å forklare så godt som mulig hva jeg er ute etter her.

Jeg leter en fungerende og helst gratis applikasjon/script som skal fungere som en jobb-bookings portal.

Har en liten vikariat bedrift med 15 ansatte jeg gjerne skulle hatt en portal til på nettet.

Jeg ser for meg noe slikt som en side hvor hver av de ansatte får innlogging informasjon til selve "boardet". På hovedsiden der skal jeg kunne enkelt legge inn en oversikt over tilgjengelige jobber (med firmanavn, skiftstart- og slutt o.l), hvor hver av de ansatte skal kunne føre seg opp på de jobbene de ønsker å påta seg. Slik at denne jobben da blir oppført som "opptatt" og ikke blir dobbelt-booket.

Jeg som admin skal kunne gå inn og sjekke for å få en enkel og fin oversikt over hvilke jobber som er tatt når og hvor senere.

Det er kanskje litt mye dette her, men jeg er veldig interessert i å få tak noe som fungerer i noen lunde samme stil som dette. Er det noen som vet om noe? Er åpne for andre løsning og selvsagt, men det må i bunn og grunn være disse funksjonene tilgjengelig.

Har tittet litt på løsninger til joomla, noe som hadde vært veldig aktuelt, men ikke helt funnet en som passer.

Hjertelig takk for all hjelp på forhånd :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er åpen for alt som kan utføre kriteriene :)

edit: tittet litt på det. Virket litt rotete og uoversiktlig.

Jeg vil ha noe enkelt, en felles kalender for alle brukerne, hvor jeg kan legge ut jobber, og brukerne kan "reservere" disse jobbene. Så jeg kan se hvem som tar hva hele tiden. Ikke noe avanserte greier.

Et pluss er jo så klart da en oversikt over hvor mye de forskjellige har jobbet, men ikke noe must.

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Ja, jeg er åpen for alt som kan utføre kriteriene :)

edit: tittet litt på det. Virket litt rotete og uoversiktlig.

Jeg vil ha noe enkelt, en felles kalender for alle brukerne, hvor jeg kan legge ut jobber, og brukerne kan "reservere" disse jobbene. Så jeg kan se hvem som tar hva hele tiden. Ikke noe avanserte greier.

Et pluss er jo så klart da en oversikt over hvor mye de forskjellige har jobbet, men ikke noe must.

Har ikke noe konkret tips, men kanskje du kan finne noe her:

http://sourceforge.net/search/?type_of_sea...anagement"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...