_dAwn_ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 har msn 6.0 og er ikke bak en fw eller lignende. når jeg prøver å prate med andre så går ikke det. jeg har prøvd med to som har msn 6.0 og da gikk det ikke. mens med en som hadde 5.0 gikk det. video går uten problem. noen som har forslag. har sjekket alt av drivere ol. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 6ern er jo i betaversjon. Du får si ifra til ms Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 har du en mail adr som jeg kan gjøre dette på? eller en side der hvor jeg finner det? gidde liksom ikke lete meg gjennom sidene deres. kan være litt kaotisk til tider... :-? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 jeg skjønner f*n ikke hva der er. programmet klarer ikke koble opp til den andre sin maskin. ennå begge har sjekka lydoppsettet/fw/oppdatert drivere o.l. er det noe annet som kan være galt? noen ganger kan jeg høre den som jeg skal prate med. men han hører ikke meg. og så brytes det etter en liten stund. det er irriterende..... forslag?!?!? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har desverre ikke noen mail-adresse... Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått tilbake til 5ern Men når det funket for Znoken så burde du jo få det til. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe noe mere. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 har prøvd med 5.0 og 5.5 også. det er jo ennå på maskinen. samme problemet. så det må jo være noen innstillinger eller noe slikt!? kan ikke forstå annet. menn jeg har jo liksom prøvd alt, tror jeg da. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 var det ikke du som hadde drøss av spyware/trackware programmer på maskinen din? Jeg er usikker, men fjern dette først. kanskje det er noe svineri der som lagger oppkoblingen??? skudd i blinde Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 jo det var jeg som hadde det. har ikke prøvd det etter at jeg fjernet dem. skal teste og gi beskjed. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 det var ikke jeg som har problemer. har pratet med andre som har msn 6 og 5. men det er fortsastt merkelig at det er noe det ikke funker for.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå