Peer Grynt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei Øverst i internet Explorer-vinduet mitt er det kommet en informasjonslinje som sier: "Internet Explorer kjører med tillegg deaktivert. Klikk her for å administrere, deaktivere eller fjerne tillegg." Men samme hva jeg klikker på eller gjør, så blir jeg ikke kvitt denne informasjonslinjen. Jeg har googlet problemet og også lest hva Microsoft sier om det, uten at jeg har kommet nærmere løsningen på problemet. Kan noen der ute hjelpe meg til å bli kvitt denne informasjonslinjen? Det er et kryss i enden av den som jeg kan klikke på, da forsvinner den, men det er jo irriterende å måtte klikke den for hver side jeg tar opp. Denne linjen dukket første gang opp for noen dager siden da jeg lastet ned Firefox-nettleseren. Tilfeldig?? Hilsen tomres Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvilket version kjører du? Har du oppdatert til den siste? Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Hvilket version kjører du? Har du oppdatert til den siste? jeg har IE 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå