Gå til innhold

gamestop xbox360 kontroll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamestop sitt utstyr pleier nå å være bra etter min mening...

Sikkert helt greit. Har ikke noen erfaring med deres utstyr, kun logitech. Det er vel bare å satse på at det går greit hvis du liker designet.

Var ikke utsende som jeg tenkte så mye på, litt kanskje, men jeg tenkte også på at den er billigere. Det er tryggest å kjøpe orginalen, så tror jeg skal det. Lurt å kjøpe batteri som jeg kan lade ved siden av? chargerkit tror jeg det heter.

Forresten hva slags erfaringer har du fra tidliger uorginale produkter? Slutter de å virke? ødelegger produktene noe?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Gamestop sitt utstyr pleier nå å være bra etter min mening...

Sikkert helt greit. Har ikke noen erfaring med deres utstyr, kun logitech. Det er vel bare å satse på at det går greit hvis du liker designet.

Var ikke utsende som jeg tenkte så mye på, litt kanskje, men jeg tenkte også på at den er billigere. Det er tryggest å kjøpe orginalen, så tror jeg skal det. Lurt å kjøpe batteri som jeg kan lade ved siden av? chargerkit tror jeg det heter.

Forresten hva slags erfaringer har du fra tidliger uorginale produkter? Slutter de å virke? ødelegger produktene noe?

Logitech kontrollene jeg kjøpte til min gamle ps2 røk etter kort tid (2stk). De var billigere og mer fancy, men elendig kvalitet. Jeg har microsoft charge and play kit eller hva det nå heter. Det er veldig greit å bare kunne poppe inn en kabel for å lade når man går tom for strøm. Men varigheten på hvor lenge det gikk mellom hver gang jeg må lade ble veldig for liten.

Logie

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

må bare nevne noe med play and charge kit.

hvor lang tid det tar mellom hver gang jeg må lade på nytt kommer an på hvor lenge kabelen er i mens kontrolleren er på. om jeg er tom for strøm og kobler til lade kabelen for så å slå av etter 5 minutter varer ikke batteriet lenge. men om jeg spiller lenge med kabelen i så kan jeg spille lenge uten å lade.

om du ikke er helt fattig så syntes jeg at du burde kjøpe en original, uten at jeg vet noe om kvaliteten på gamestop sin kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...