Bruker-158599 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, gamestop har en egen xbox 360 kontroll som de har laget selv. Den er billigere enn orginalen, men er den bra? Noen som har den? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Funker bra den, føles akkurat som en orginal kontroller. Eller litt annerledes grep på toppen, men det merker du ikke noe til. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det er bra, så den kobler ikke ut noen ganger? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Den så jalla ut. Har altid ment at det er tryggest å kjøpe orginal. Har hatt et par dårlige erfaringer med diverse uorginale kontroller før. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gamestop sitt utstyr pleier nå å være bra etter min mening... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gamestop sitt utstyr pleier nå å være bra etter min mening... Sikkert helt greit. Har ikke noen erfaring med deres utstyr, kun logitech. Det er vel bare å satse på at det går greit hvis du liker designet. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Gamestop sitt utstyr pleier nå å være bra etter min mening... Sikkert helt greit. Har ikke noen erfaring med deres utstyr, kun logitech. Det er vel bare å satse på at det går greit hvis du liker designet. Var ikke utsende som jeg tenkte så mye på, litt kanskje, men jeg tenkte også på at den er billigere. Det er tryggest å kjøpe orginalen, så tror jeg skal det. Lurt å kjøpe batteri som jeg kan lade ved siden av? chargerkit tror jeg det heter. Forresten hva slags erfaringer har du fra tidliger uorginale produkter? Slutter de å virke? ødelegger produktene noe? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det er bra, så den kobler ikke ut noen ganger? Nå har jeg ikke testet den så mye, men spilte noen timer med den. Koblet ikke ut da. Endret 11. januar 2010 av Burny Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gamestop sitt utstyr pleier nå å være bra etter min mening... Sikkert helt greit. Har ikke noen erfaring med deres utstyr, kun logitech. Det er vel bare å satse på at det går greit hvis du liker designet. Var ikke utsende som jeg tenkte så mye på, litt kanskje, men jeg tenkte også på at den er billigere. Det er tryggest å kjøpe orginalen, så tror jeg skal det. Lurt å kjøpe batteri som jeg kan lade ved siden av? chargerkit tror jeg det heter. Forresten hva slags erfaringer har du fra tidliger uorginale produkter? Slutter de å virke? ødelegger produktene noe? Logitech kontrollene jeg kjøpte til min gamle ps2 røk etter kort tid (2stk). De var billigere og mer fancy, men elendig kvalitet. Jeg har microsoft charge and play kit eller hva det nå heter. Det er veldig greit å bare kunne poppe inn en kabel for å lade når man går tom for strøm. Men varigheten på hvor lenge det gikk mellom hver gang jeg må lade ble veldig for liten. Logie Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har den selv, og den er IKKE dårlig. Den er exclusive i tillegg. Da jeg kjøpte den på EBGames for 2 uker siden fikk jeg også med Mirror's Edge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 må bare nevne noe med play and charge kit. hvor lang tid det tar mellom hver gang jeg må lade på nytt kommer an på hvor lenge kabelen er i mens kontrolleren er på. om jeg er tom for strøm og kobler til lade kabelen for så å slå av etter 5 minutter varer ikke batteriet lenge. men om jeg spiller lenge med kabelen i så kan jeg spille lenge uten å lade. om du ikke er helt fattig så syntes jeg at du burde kjøpe en original, uten at jeg vet noe om kvaliteten på gamestop sin kontroller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg trudde den kontrollen var ekte fra microsoft i samarbeid med gamestop? Jaja, den ser heelt ekte ut hvertfall. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Det er jo ikke gamestop sin heller. Det er bare at gamestop selger den (og tror den er lagd i samarbeid med Gamestop). Den er exclusive, og fra Microsoft. Endret 12. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå