Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Mer en 20 minutter i 10 minus hvertfall Jobba som regel fra 9 til 7 i jula/nyttår og sto bånn stille ute i optill 30 minus så de overlever nok Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Folk må lære seg påkledning i forhold til vær ... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Utrolig så skole elever liker å klage da, prøver å bruke været ut for alt det er verd. Jeg så når dagbladet (eller VG) hadde en fra arbeidstilsynet på jobb og man kunne spørre spørsmål, 1/4 spørsmål var fra en elev som lurte på om h*n kunne gå hjem pga det ikke var 25 grader i klasserommet.. For all del, jeg var sikker slik da jeg gikk på skolen, men gosh! Når det er snø ute, er det jo snøballkrig som gjelder! Fotball er også ganske morsomt, grisetaklinger gjør ikke vondt da Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 -15 grader kaldt? -15 er mildvær. Søringer, altså... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Folk må lære seg påkledning i forhold til vær ... Støttes. Og ja, da jeg bodde i området du er vokst opp i så var vi ute i -35 til -40. Det var ikke noe problem. Da jeg flyttet ned på Østlandet ble omtrent skolen stengt når det var 20 minus ute. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er jo latterlig, når jeg og bestemor var jentunger måtte vi klatre i fjellet bare iført bunad og støpebukser vi! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er ingenting som er bedre enn 30 minus. Forfriskende og godt OM du er riktig kledd. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er ingenting som er bedre enn 30 minus. Forfriskende og godt OM du er riktig kledd. Akkurat. Endelig noen som har skjønt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå