oelarse Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Glødepluggene på min 2006 Cravelle er modne for utskifting . De skal så vidt jeg vet sitte på fremre del av motoren men er vriene å få øye på når man kikker ned på motoren pga at det er litt trangt mellom motor og kjølevifte. Er det noen som har skiftet glødeplugger på en tilsvarende Caravelle og som har noen tips på hva som må demonteres for å komme til glødeluggene så ville jeg satt stor pris dersom de vil dele denne infoen med meg Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vil anbefale at du kjøper deg ei haynes bok til din bil! Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er du 100% sikker på at ikke dette blir dekket av garanti? Det er litt varierende om det blir dekket av garanti/reklamasjonsrett fra merke til merke, men jeg har vært borte i flere merker dette har blitt dekket på. Lenke til kommentar
Duppsko89 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis dette er en 2,5 TDI (130 eller 174hk). Så må fanger taes av og fronten må settes i serviceposisjon. Deretter må innsugsmanifold taes av hvis jeg ikke husker feil eller så sitter de på undersiden av denne, men det ser man når man demonterer. Det er litt jobb. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Riktig som han over meg sier. Er det 1.9 derrimot er det veldig lett. Bare å røske av "glødeskinna" og skru de ut med lang 10mm pipe.. Lenke til kommentar
Duppsko89 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Alt er egentlig greit ved potetmotoren (1,9TDI) til VW, men siden han sier at det ser veldig trangt ut i motorommet, så er det nok 2,5TDI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå