poikan123 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei jeg lurer på om jeg burde skaffe norton antivirus, jeg har hørt mye om det og at det har blitt bedre gjennom de siste årene jeg er som regel en som liker litt fort pc og spiller en del spill så Hvem Edition burde jeg kjøpe, har hørt om en gaming edition kan det være noe ? jeg bryr meg ikke om det koster penger.... Takk.... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Selv om du er villig til å betale for det, vil jeg anbefale gratisprogrammet AVG Antivirus Free, samt AVG Anti-Spyware eller Spybot - Search and Destroy. Alle disse kan lastes ned gratis her. Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Selv om du er villig til å betale for det, vil jeg anbefale gratisprogrammet AVG Antivirus Free, samt AVG Anti-Spyware eller Spybot - Search and Destroy.Alle disse kan lastes ned gratis her. Vet men er ikke så glad i Avg. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 AVG er meget bra. Det er imidlertid også Avast, som også finnes i en gratis utgave. (Og så heter det ikke "Hvem edition.." men "Hvilken" ) Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har testet begge på en PC jeg infiltrerte med diverse virus, og min erfaring var at AVG er tryggere enn Avast. Ellers så stoppet Avast også de aller fleste virus Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vel... det kan det være delte meninger om uansett. Microsoft sin løsning er faktisk også meget bra, men litt vanskeligere å få fatt i for oss i Norge. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 AVG Anti-Spyware eller Spybot - Search and Destroy.Spybot SD er ikke et antivirusprogram så det funker dårlig til å fjerne virus. Hvis du ikke vil betale for antivirusprogramvare, så er Avira Antivir Personal kansje det beste gratis antivirusprogrammet. Betalingsversonen er også blandt de beste. For fjerning av mal- spy- og adware anbefales Malwarebytes' Anti-Malware og SuperAntispyware. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Norton er et glimrende antivirusprogram og det har forbedret seg merkbar ang. ressursbruk. Norton ble nylig kåret til beste produkt av Av-comparative). Jeg kjenner lite til gamer-versjonen og hvilke tilpasninger denne versjonen har i motsetning til den ordinære versjonen. Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Norton , NOD32 eller Avira er gode antivirusprogrammer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ville heller gått for NOD32 eller Avira istede for Norton... Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvorfor ikke prøve ut Norton eller andre produkter. Norton kan prøves ut i 30 dager før du bestemmer deg for å kjøpe det. Selv bruker jeg Norton 360 og er kjempefornøyd med programmet . meget ressursvenlig. Norton går inn i en slags stille modus når man holder på med tunge programmer, det vil si at antivirusprogrammet ikke utfører oppgaver når andre programmer som er tunge krever ressurser, bare aktiviteter som går på sikkerhet kjøres fra antivirusprogrammet. Hos meg fungerer Norton utmerket når jeg spiller spill. Men som sagt tidligere: Det er lov å prøve ut Norton før du kjøper det. MVH Kamelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå