Gå til innhold

Syden i vinteren! Noen bra steder?

Brad

Anbefalte innlegg

Hei, er mildt sagt dritt lei av kulden og all depresjonen vinteren fører med seg! Har vært over -30 her i nærmere 2 uker nå, og jeg vil bort! Spurte min snille bestemor om hun ville ta meg med til syden 1 uke eller 2, og hun sa ja.

Ser etter en pakkereise hvor alt er inkludert. Tenker vell det blir Gran Canaria, Tenerife og lignendes. Hadde vært kjekt med et sted med et litt stort sentrum, hvor det er bra shopping muligheter, men også mulighet for å bare slappe av. Får ta med en venn også. Noen som har vært eller vet om noe lignendes?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere skal dra akkurat nå er faktisk Egypt(Sharm el sheik) mer stabilt værmessig, da har du flere byer du kan dra til.. Gran Canaria er som regel bra, men du kan være litt uheldig på denne årstiden. Da presiserer jeg kan.. Kjenner noen som måtte kjøpe vinterutstyr da dem var der på denne tiden for noen år siden..

Og om du drar til Gran Canaria, så må du enten dra til Puerto Rico eller Puerto de Mogan.. Kan være så mye som 10 grader forskjell bare noen mil bortenfor.. Og shopping så tar du buss eller leiebil til Las Palmas.. Egentlig en veldig bra by å shoppe i, ca 1 1/2 time fra Purto Rico..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Kom fra Cuba forrige uke og ble litt solbrendt. Tilbake i Norge har fremmede stoppet meg på gaten og spurt hvor i huleste jeg hadde fått den fargen. :p

For sikrere varme til en overkommelig pris kan dere prøve:

-Fujairah(Dibba Beach)

-Dubai, pass på at det er ved stranden

-Thailand

Lenke til kommentar

Jobber selv på Lanzarote i vinter og väret her er veldig variabelt, spesielt i Januar og Desember. Skal du til en kanarisk öy bör du velge enten Tenerife eller Gran Canaria. Ellers er det jo Egypt som en vinterdestinasjon som er relativt närme. Og det er jo göy med en litt annen kultur og relgion en hjemme. Kanari Öyene er vel nesten det samme som og väre hjemme, bortsett fra temraturen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...