SemikolonP Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nå har jeg et problem med at det jeg hører på i Windows Media Player ikke vises i MSN/Live Messenger. Det viste seg ikke at pluginen ikke var aktivert, men at den rett og slett var borte på en eller annen måte. Vet noen hvordan jeg får lagt den inn igjen? Må jeg reinstallere hele Live Messenger? (tar liksom sin tid) Pluginen skal ligge i "Background"-kategorien, men der ligger den ikke. Og ja, jeg har krysset av for "Vis hva jeg hører på" i Live Messenger, og funksjonen funker i Spotify. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har samme problemet! Du kjører ikke tilfeldigvis Windows 7 du og? Edit: Wow, episk spørsmål når denne tråden faktisk ligger under Windows 7 kategorien. Endret 11. januar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, det er en grunn til at jeg postet i Windows 7 kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå