kyllingvippen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei :smile: Jeg og en kompis har ett ørlite problem med nevnte mod. Vi har begge Battlefield med Road To Rome og patch 1.31, men når vi prøver å joine hverandre på LAN game så får vi Data Differs From Server. Hvordan er det mulig siden vi begge har 100% Likt med allt som har med Battlefield å gjøre. Han kjører Win2k og jeg XP. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 en mulighet kan være at dere hadde en tidligere versjon av dc og installerte 0.35e over den, men dette står jo i readme så da har dere nok ikke gjort det... mulig det er noe som fucker da iaff Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 en mulighet kan være at dere hadde en tidligere versjon av dc og installerte 0.35e over den, men dette står jo i readme så da har dere nok ikke gjort det... mulig det er noe som fucker da iaff Neida, begge har helt like versjon. :-? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 en annen løsning kan være at den som hoster har original battlefield cd-key mens den som joiner har uoriginal... dette gjelder både for internett og lan noe sånt som skjedde her uner et tidligere lan Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 en annen løsning kan være at den som hoster har original battlefield cd-key mens den som joiner har uoriginal... dette gjelder både for internett og lan noe sånt som skjedde her uner et tidligere lan hmm.. tror ikke det heller.. får samme problemet Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har du prøvd å installere helt på nytt? Eventuelt bare kopiere alt over det den andre maskina har, da må jo filene bli identiske. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 har opplevd d samme selv. bruker dere et av de nye mapsa? vi prøvde å lane på et av de nye men d funket ikke. prøv tradisjonelle brett som wake ilsand, stalingrad etc :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 har opplevd d samme selv. bruker dere et av de nye mapsa?vi prøvde å lane på et av de nye men d funket ikke. prøv tradisjonelle brett som wake ilsand, stalingrad etc :wink: Vi har seff prøvd det Men ting virker fortsatt ikke. I vanlig Battlefield går det fint, men Desert Combat går det ikke Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Legg inn 1.4 patchen .... Det er der problemet ligger ... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Legg inn 1.4 patchen .... Det er der problemet ligger ... La inn 1.4 pathen før jeg installerte desert combat, men jeg også har det samme problemet med at jeg får data differs from server, andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå