chrille96 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 hei! jeg fikk gitar til jul men kan bare love is all around me av wet wet wet. kan ikke så mange noter heller jeg lurer på om dere kan noen nettsider med ganske enkle sanger med noter PS: siden må være gratis tusen takk på forhånd :!: Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vet ikke om så mange sider, men The Shadows har mange bra sanger for nybegynnere. Ikke trenger du å kunne synge heller. Spørs om du liker den type musikk da (60-talls populærmusikk). Lenke til kommentar
chrille96 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 tusen takk det gjør ikke noe om jeg ikke liker den vil bare lære litt gitar først lism men vet du om en side som man kan søke opp sanger med noter på til akkustisk gitar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 http://www.ultimate-guitar.com/ Ikke så mye ordentlige noter der, men masse tabulatur og akkorder. Lenke til kommentar
chrille96 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 tusen takk for svarene men finnes det sider der man lism hører musikken i bakgrunn Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette er en bra side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå