Bluestrewng Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis jeg skal være et utvekslingstudent i år (høst) så må jeg jo ha penger. Problemet er at betalingen er delt opp i 4 deler: 20 % etter opptakket, 20 % en gang i mars osv. Hvis jeg mottar penger i juni eller juli, så vil vi ikke greie å betale for oppholdet:S Noen tanker? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg var utvekslingsstudent ifjor, men fikk så vidt jeg husker, utbetalt stipendet i to omganger. En utbetaling et stykke ut på høsten og en på våren. Foreldrene mine måtte dekke hele beløpet før jeg fikk stipend. Endret 11. januar 2010 av Timur Lenke til kommentar
Bluestrewng Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg var utvekslingsstudent ifjor, men fikk så vidt jeg husker, utbetalt stipendet i to omganger. En utbetaling et stykke ut på høsten og en på våren. Foreldrene mine måtte dekke hele beløpet før jeg fikk stipend. Det må jo være feil, ellers er det ikke noe vits for å søke om stipend/lån hos lånekassen -.- Hele meningen med lånekassen er jo at de skal hjelpe... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vel, det var det som skjedde med meg. Reiste med EF, og alle regningene måtte være betalt før avreise. Stipendet kom derimot lenge etterpå.. Jeg råder deg til heller å høre med Lånekassen. Lenke til kommentar
Bluestrewng Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, det var det som skjedde med meg. Reiste med EF, og alle regningene måtte være betalt før avreise. Stipendet kom derimot lenge etterpå.. Jeg råder deg til heller å høre med Lånekassen. Skal det! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå