Gå til innhold

når passer homoflagg fargete gensere inn?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har ikke peiling på mote, men etter hva jeg har forstått så passer forskjellige farger til forskjellige årstider. homoflagget har jo mange farger. jeg tror at jeg ahr sett gensere som har slike farger. når passer de inn? jeg er ikke ett troll, jeg er bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er usaklig med hva Mikachu sier? Hvis noen føler at homo-flagg og andre ting som hører med til homo-marsjen kun skal brukes der utifra et perspektiv fra mote er det ikke noe i veien med det. Jeg begynner å bli grundig lei av brukere som legger til tilleggsbetydninger til andres utsagn.

Lenke til kommentar

Herregud, kan du lære deg litt om hva det du sier betyr før du slenger det rundt deg? Vet du hva saklig betyr? Det betyr at man holder seg til SAKEN, akkurat som Mikachu gjorde (uansett hva du syns om svaret). Saklighet har da absolutt ingenting med hvor velkomne homofile er her.

 

Jeg kan vel også legge til at jeg ikke synes Mikachus kommentar var det minste støtende mot homofile, og jeg er interessert i hvordan du klarte å lese ut av den at han mener at homofile ikke er velkomne.

 

Jeg må egentlig si meg helt enig, og si at homofargene passer i en homomarsj men ikke ellers, av den enkle grunn at det er en stygg fargekombinasjon.

 

 

Edit: Thrice var raskere enn meg. Great minds think alike :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Er du 11 år gammel?

 

Ut fra nicket å dømme er han ikke mye eldre.

 

 

13 faktisk!

 

edit: nabomannen ville bare ha hørtes for pedofilt ut.

 

edit2: har vel bare fått inn to svar om hvor slike gensere passer.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...