jin_kazama Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Overskriften sier vel alt. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det meste av strategispill funker bra med to spillere, det er faktisk der de er best.... WarCraft 3 er å anbefale, RedAlert/TiberianSun/Generals og de andre command & conquer er ikke så bra. Det kan være morsomt med egne brett til f.eks. counterstrike som er laget til kun to stk. Det finnes også mange spill hvor du kan sette på boter mens det er flere som spiller sammen. Lenke til kommentar
ducktales Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det er vel egentlig en smakssak det. Spør hva slags type spill du liker da. Selv synes jeg spille som Delta Force og Rainbow Six er gode multiplayer spill. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Når det gjelder FPS spill så er det best når man har mulighet til å ha med boter som en over her sa.. Half Life m/ CS, DOD etc.. Jedi Knight 2, Battlefield 1942.. Ellers så syns jeg det er utrolig artig å spille co-op mode i Swat 3 Strategi spill passer også fint med 2 spillere, f.eks Medieval: Total War eller den eldre Shogun:Total War. Gigantiske slag har alltid fascinert meg Ikke glem Cossacks og da, men _jeg_ foretrekker Total War serien. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Red Alert 2 går iallefall fint an! Eller CS med aim_map_usp og lignende... Lenke til kommentar
GTS Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Så lenge det kun er to PCer, er det ofte best med strategispill som Age Of Empires og SW Galactic Battlegrounds. Ellers så funker Rainbow Six bra, ettersom du kan ha en "PC kompis" med deg, så dere f.eks. blir 4 stk. bilspill og fotballspill er også bra med kun to personer. Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Takker, jeg liker skytespill og strategiske spill, jeg har ut 2003 som jeg spiller også spilelr jeg starcraft og warcraft 3 og selvfølgelig worms world party, men vet dere om andre lignende spill eller? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 SELVFØLGELIG er det TacticalOps! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 det er vel ganske kjekt å spille et spill der du kan ha med boots vil jeg tro jeg anbefaler rts sjangeren Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 nesten alle spill det er coop på :=) Ravenshield/Rainbow Six serien.. er fin på coop ellers veit jeg ikke helt, coop er neglisjert av spill bransjen imho. UT2003 og slikt med bot'er må vel oxo være greit... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 unreal tournament serious sam age of empire Den ene maskinen min her matrox g400 og 600mhz så det er begrenset... Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Diablo 2. den der likte jeg... la diablo 2 på hylla for 9 måneder siden... det kanskje beste rollespillet etter min mening Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Baldurs Gate 2 (m/expansion) er digg MPlayer spill, med 2 players (max6?). Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Diablo 2. den der likte jeg... la diablo 2 på hylla for 9 måneder siden... det kanskje beste rollespillet etter min mening Du kan ikke ha spillt mye rollespill når du sier at Diablo 2 er det "beste" rollespillet. Har spillt en del Diablo 2 selv, men det var mer under tvang siden alle andre jeg var på LAN med spillte det. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Co-op eller forskjellige 2vs2 mods på spill som Ghost Recon m/expansions og Delta Force spillene er gjengangere når vi har mikro-lan her (2-4 maskiner). Blir fort vilt og artig Ellers har du de som er anbefalt tidligere. Edit: En og annen SMS-lingo :oops: Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Diablo 2. den der likte jeg... la diablo 2 på hylla for 9 måneder siden... det kanskje beste rollespillet etter min mening Du kan ikke ha spillt mye rollespill når du sier at Diablo 2 er det "beste" rollespillet. Diablo spillene er forsåvidt Hack'n'Slash. For meg så blir det litt vanskelig å sette det inn sammens med de virkelige rollespillene - Morrowind, Baldurs gate serien og lignende spill. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Quake 3 (skaper mye liv og banning) Diablo I/II (tidsdreper nr.1) Ultima Online (MEGET avhengighetsdannende) StarCraft (fortsatt et jævla bra spill) Red Alert 2 (Min personlige favoritt i C&C serien) Battlefield 1942 (kanskje litt kjedelig med bare 2, men det funker med insane pilot-mode ) det var alt jeg kom på i farten, men det er desse det går mest på når man er på IntimLAN (LAN med bare 2-4 personer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå