vetting Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har vista lagt inn på pcen min, på C: Så har jeg lagt inn iTunes på D: (en egen hardisk, ikke partisjon). Der ligger all musikk samt musikkprogrammet. Tenkte jeg nå skulle instalere windows 7, men hadde håpet å unngå å måtte legge inn og organisere all musikk på nytt. Hva vil skj om jeg deformaterer c: og legger inn windows på nytt? Vil det gå ut over musikkprogrammet som er instalert på D:? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Filene på D: blir ikke berørt. Men iTunes (og andre program) må du jo legge inn på nytt, og importere biblioteket på nytt. Lenke til kommentar
vetting Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Filene på D: blir ikke berørt. Men iTunes (og andre program) må du jo legge inn på nytt, og importere biblioteket på nytt. Er klar over at filene ikke blir slettet, men hadde håpet på å måtte slippe å lage bibliotekene på nytt. Siden musikkfilene ligger på akkurat samme plass, er det mulig å lage en fil av biblioteket, slik at jeg slipper å sortere alt på nytt? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå vet ikke jeg hvordan iTunes behandler spilleslistene sine, men de ligger sikkert lagret et sted i programfiler mappen eller i en mappe på C: under brukere ett eller annet sted. Let litt! Kan hende det går å kopiere de over på D: for så å legge de tilbake når du har reinst. OS og iTunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå