Xlution Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei! Er da en glad gutt på 15 år, som ikke gjør noe enn å være på pcn heledagen lang. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre i fritiden? Er ikke stor fan av f.eks sport som Fotball. Gikk på det før, og gikk lei ganske fort. Har tenkt på gitar-kurs i alle fall, men det hadde vært utroooolig flott hvis dere kom med tips til noen andre ting også Er ganske lei av PC livet, og vil gjøre noe nyttig i fritiden. mvh. Glad Gutt Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Trene på et treningssenter og/eller bli med i en organisert idrett du liker kan jo anbefales. Hva med håndball, basket, innebandy eller noe sånt? Er lettere å begynne med noe sånt nå som du bare er 15 år gammel, jeg er blitt 5 år eldre og angrer på at jeg ikke prøvde flere idretter i din alder. Hva med å investere i et kamera, dra rundt og lære seg å ta bilder? Ikke noe er mer fascinerence enn en som kan ta utrolige bilder. Endret 11. januar 2010 av danidic Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Helst ikke idrett, siden latskapen har tatt over meg. Er også redd for at jeg blir den verste spilleren på laget Dra rundt og ta bilder hørtes bra ut! Mamma har tenkt å kjøpe speilrefleks, så da kan jeg sikkert bruke den. Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har du noen spesielle interesser eks: motor/bil? Moped? Endret 11. januar 2010 av Rekso Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) tja, litt Har tenkt å starte på friidrett i alle fall. Løp 60-meteren på 7,9 noe som er rekorden på skolen vårres. Endret 11. januar 2010 av Xlution Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Whops, double post. Endret 11. januar 2010 av Xlution Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Som ble en trippel. Bygg en olabil. Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 har noe jeg har begynt å gjøre mye for tiden altså, BOWLING!!! det er utrolig gøy! Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Hah, helst ikke noe med bygging. Er ikke fan av det desverre Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 du kan få med deg noen venner og kjøpe hver deres elektrisk softgun, det er bare så utrolig kult og løpe rundt i skogen 4v4. God trening er det også. når jeg og kammeratene mine holder på med softgun "krig" holder vi ofte på i over 3 timer i strekk, og det er ikke så forferdelig dyrt for en god softgun. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Helst ikke idrett, siden latskapen har tatt over meg. Er også redd for at jeg blir den verste spilleren på laget Dra rundt og ta bilder hørtes bra ut! Mamma har tenkt å kjøpe speilrefleks, så da kan jeg sikkert bruke den. Foto synes jeg er ett glimrende tiltak... utrolig morsomt. Kamera kan du bruke over alt... inne, i hagen, ta det med når du går en tur da blir det mye morsommere, ha det med i skogen, på fisketur, fjelltur. Alene eller sammen med andre. Man kan utforske med innstillinger og se resultatet med en gang... ha bildene inn på PC og prøv med enkel bilderedigering, effekter, etc. Ingen begrensninger... Endret 12. januar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 tja, litt Har tenkt å starte på friidrett i alle fall. Løp 60-meteren på 7,9 noe som er rekorden på skolen vårres. Gocart- motorcross motorsport. vis du har en far eller om du kan skru.... Det er gøy det, kjører selv motorcross Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du kan jo kanskje lære deg å lage en rakett. Da kan du dra på månetur, det må da være fett? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Begynn med GITAR! Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 KAMERA! jeg har selv akuratt kjøpt meg speilrefleks og synst det er utrolig morro:D Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva med radiostyrte biler? Utrolig artig hobby å drive på med! Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 ja radiostyrte biler er kjempe kjekt Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ja radiostyrte biler er kjempe kjekt I 10 minutter.... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Modellfly. sånne du kan bygge slv og som er radiostyrte Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ja radiostyrte biler er kjempe kjekt I 10 minutter.... hvis man kjøper noe annet enn de til 200 på euorpris så er det faktisk veldig artig. 1:8 nitro/batteri biler er kjempeartig, disse gjør gjerne rundt 80km/t og kan være veldig utfordrende og artig å f.eks kjøre i skogen og likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå