Donnie Darko Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har et mediaprosjekt på skolen, der vi skal fotografere "vinter". Jeg vil egentlig bare høre hva dere tenker når dere ser bilde, og hva dere synes. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hei, Beklager, men jeg tenker ikke på vinter når jeg ser dette. Kanskje andre? Lykke til! P.S. Les retningslinjer og fiks str. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ser desverre ut som et mislykket/uheldig bilde når du tar opp kameraet og kommer borti utløseren som knipser bilde av foten din. Eneste asossiasjonen til vinter, er at du skriver det i teksten. Ellers er det tilnærmet umulig å tenke vinter. Har desverre lite konstruktivt å si. =) Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Skapte desverre lite stemning av vinter, men prøv gjerne igjen (med riktig størrelse vel å merke Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Skjønner at det virker som et slag i trynet, men det er faktisk dette bildekritikken er til for. Alle har vi hatt bilder som vi trodde var bra, men som vi fikk dårlige kommentarer på. Og når jeg ser tilbake på disse bildene, så er jeg faktisk helt enig i kritikken og det har hjulpet meg godt på vei i "riktig" retning. Det er ingen ting som er vondt ment i denne delen av forumet. =) Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Skjønner at det virker som et slag i trynet, men det er faktisk dette bildekritikken er til for. Alle har vi hatt bilder som vi trodde var bra, men som vi fikk dårlige kommentarer på. Og når jeg ser tilbake på disse bildene, så er jeg faktisk helt enig i kritikken og det har hjulpet meg godt på vei i "riktig" retning.Det er ingen ting som er vondt ment i denne delen av forumet. =) Fullt klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå