PatSharpX Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Etter div tryning og småskader i bakken så har mamma påtvunget meg ryggplate. Så jeg lurer egentlig på om det er store forskjeller fra type til type. Kommer nok til å kjøpe på Anton Sport siden vi får prosenter der. Så ser jeg at det er ganske stor pris forskjell så lurer på om det faktisk er så store forskjeller på selve platene også? De hadde jo ikke det største utvalget med de har: Sweet Protection Grinder til 1799,- Dainese Beskyttelse Ryggbeskytter Evo 8 til 999,- Noen som har noe erfaring med noen av de? Evt noen andre som er ett bedre kjøp? Er jo mye salg fortiden så kan jo være at det er billigere andre steder. Jeg kjører ski om det skulle ha noe å si. Edit: Ser de har en fra Scott på XXL til 799,- Link noen som har erfaring med den? Endret 11. januar 2010 av GnoMiz Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg bruker Dainese sin selv, og kan utelukkende skryte av den. Sitter godt, føles bra på ryggen, stikker passe langt ned på korsryggen, og er svært behagelig å kjøre med :-) Har en kompis med Sweet sin, men har ikke sammenliknet de to noe særlig. I mine øyne er det samme beskyttelse (Sweet sin dekker kanskje noe mer), ellers får prisen avgjøre! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg har også Dainese skinnen, og den er kjempe bra! + Forholdvis billig. + Sitter bra på ryggen. + Gode justeringsmuligeter. + Beskytter ganske mye av ryggen, inkludert korsryggen. + "Deilig" å tryne med. Anbefales! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Glemte denne tråden her vist. Var innom både Anton og XXL, fant ut at Dainese platen satt mye bedre. Har nå vært i Hemsedal å kjørt med den, og må si meg fornøyd Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har du kjøpt skinnen eller bare prøvd? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Har du kjøpt skinnen eller bare prøvd? Kjøpte den, prøvde den så klart først, men bare i butikken. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bra at du er fornøyd da! Lykke til med et sikkert alpint år! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har Dainese platen bare en noe eldre modell. Komfy kjøre med den, aldri mislikt å kjøre med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå