Pitt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 får ikke overfører lyd fra pcen til hjemmekinoanlegget mitt. er vel bare en innstilling på pcenn jeg må gjøre tror jeg. men finner den ikke. noen som vet? Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 glemte å skrive at jeg bruker hdmi kabel i mellom. litt vesentlig. hehe Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) *snip* failpost. hvordan kobles HDMI'en til pc'en? edit, og bruk redigerknappen isteden for å dobbelposte. Endret 11. januar 2010 av Ducktoy Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 nei, får ikke overført annet enn bilde over hdmi kabelen. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ok, rekner med det er en DVI - HDMI kabel du bruker? Om skjermkortet ditt har SPDIF inngang så kan du koble det til hovedkortet og hente lyd derfra og kjøre både lyd og bilde gjennom HDMI kabelen. eventuelt går det med en minijack-phonokabel som for eksempel: http://www.cableworld.no/audiokabler/minij...-phonokabel.asp Endret 11. januar 2010 av Ducktoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå