Gå til innhold

Ting som gjør deg flau


Duffo

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ble flau når noen spurte helt ut av det blå hvor gammel jeg var, og jeg sa 21.

 

:(

Hehe, klarte den selv i større format.. Gått et halvt år hellig overbevist om at jeg var 24 og selvfølgelig svart alle som har lurt, med det. For så først etter å ha sagt det hvertfall 30-40 ganger komme på at jeg bare var 23.

 

Blir ytterst sjeldent flau, og stort sett bare på vegne av andre. Eneste jeg kommer på i farta som kan gjøre meg flau er komplimenter med mange folk til stede.

Lenke til kommentar

For min del går det andre veien. Har gjentatte ganger uttalt at jeg er både 17 og 18 når jeg egentlig er 19. Kommer sikkert av alle spøkene angående baby-facet mitt.

Men ingenting slår det å se på Norske Talenter. Jeg gjemmer meg bak ei pute når ting blir for pinlig.

Siste ting må være å dra i butikken for å kjøpe alkohol eller tobakk og bli satt under røntgensyn. Har vært flere ganger hvor hele køen har fulgt med når jeg krangler mer til alkoholen og/eller tobakken jeg skal ha, som jeg faktisk kan kjøpe og bevise at jeg kan kjøpe.

Altså, med 1 VISA-kort, 1 mastercard og et forbanna donorkort med samme personalia, burde det ikke være et problem. Men det ender som regel med at jeg glemmer køen bak meg og fyrer meg opp og til slutt registrerer at jeg har blitt midtpunktet. Flaut (men jævlig morsomt når jeg ber om å få snakke med sjefen!).

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...