Gå til innhold

Ting som gjør deg flau

Duffo

Anbefalte innlegg

Jag står alltid i mitten av rulltrappan. É det nå fel med det eller?

Folk får la står varhelst de vill.

Som en bruker over skriver her, du skal stå til høyre og la de som vil forbi få rom på venstre side. Det koster deg ikke mange kaloriene, og flyten går bedre. Hadde du vært i England, type London, ville du fått høre det ganske kraftig. Sist jeg var i London sto det en fyr med ropert som ropte til de folka som ikke skjønte at de skulle stå til høyre, ellers ble det unødvendig mye kø.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som en bruker over skriver her, du skal stå til høyre og la de som vil forbi få rom på venstre side. Det koster deg ikke mange kaloriene, og flyten går bedre. Hadde du vært i England, type London, ville du fått høre det ganske kraftig. Sist jeg var i London sto det en fyr med ropert som ropte til de folka som ikke skjønte at de skulle stå til høyre, ellers ble det unødvendig mye kø.

Jag behöver alla kalorier jag kan tillgodose mig med.

Lenke til kommentar

Men back on topic, jeg blir ganske flau når fattern prøver å snakke engelsk. Går alltid like dårlig. :ermm:

Far min jobbar med mange utanlandske medarbeidarar, og må ofte snake engelsk over telefon. Alltid like grusomt. Language blei til "langwich", ein slags merkeleg variant av sandwich..?

Lenke til kommentar

Da jeg skulle på tur dagen etter, måtte jeg finne en sekk til i morra. Skulle si det til pappa, så sa jeg isdenfor "Jeg må ha sex ... ehhh sekk mener jeg", antakligvis ble jeg påvirket av en sexscene som gikk på en film samtidig :p

En annen gang foran klassen hadde vi naturfag, og jeg skulle si "det er en organisme", men sa selvfølgelig orgasme isdenfor! Alle lo seff, småflaut

Ellers løp jeg inn på et rom der det stod noen jenter og skiftet en gang, mens rommet mitt var egentlig på andre siden(huska aldri hvor det var) :D Hyl og skrik fra alle kanter :D

Jeg var ute å snorkla i Hellas en gang, liker alltid å kjøre kroppen inn mot land mens jeg ser rett ned. Dette gjorde jeg seff, men så plutselig dultet jeg borti noe mykt, og da jeg så opp, så jeg plutselig 4 store planeter ca 10 cm rett foran meg(to greie jenter btw), men jeg så rundt meg på alle fire før jeg så opp mot ansiktet dems og sa "oi", hue rett ned igjen, og rygga som faen ut! Vell å merke var jeg bare 13-14 år, så det var jæææævla flaut.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det samme en gang, jeg husker ikke hva jeg egentlig skulle si, men jeg sa "ereksjon".

Da jeg var på konfirmantleir for to år siden måtte jeg plutselig på do da vi var oppe på et fjell. Jeg løp ned fjellet mot brakka, men jentebrakka var identisk med guttebrakka og jeg løp bare inn i den som var nærmest og inn på det jeg trodde var mitt rom. Der sto det ei jente ved vinduet, men de andre på rommet hadde besøk hele tida, så jeg brydde meg ikke. Men mens jeg sparket av meg skoene mine, så jeg hvilke sko som sto på gulvet og hva som hang på knaggene. "Det er ikke ei jakke jeg kjenner igjen, eller noen sko jeg har sett før," tenkte jeg. Så stoppet jeg opp og spurte jenta: "gikk jeg feil nå?" "Jeg tror det, ja," svarte hun. Jeg følte meg dum og løp ut og til guttebrakka.

Lenke til kommentar

Blir litt flau når eg bommer på eit trinn i trappa, for eksempel på jobb eller eit kjøpesenter.

Eller å gå ned ei trapp og vere sikker på at det er eit trinn til.

Og når eg går rundt i gatene og ikkje legger merke til at det er ein kant, eller nedstigning.

Litt vanskeleg å forklare men håper det var noko lunde forståeleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...