Delvis Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når Nordmenn begynner prate Svensk med svensker Jag pratar alltid Norska med Norrmän och Danska med Danskar. Dock ganska dåligt, i många fall. Obs. Ante ikke at der var Svensker her Men det er nok bare jeg som er litt dum oppi akkurat det der. Gratulerer med fabelaktige resultater i Ol forresten Og det som faktisk gjør meg litt flau, er når Nordmennene innkasserer gull i bøtter og spann på forhånd. Og spør til og med Svenske trenere om de ikke er enig- Jaja.. der ser vi hvordan det går.Hehe.. Nordmennene må bare se å jekke seg ned litt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er flau over at folk faktisk går på sånne MSN virus og sånn jeg. Jeg pleier å si at det var da jeg mistet trua på mennesket Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Om jeg får overraskende besøk og ikke har ryddet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Om jeg får overraskende besøk og ikke har ryddet. Det er veldig sant det. Og hvis jeg får besøk uten å ha buksa på meg. Går ofte uten bukse, og glemmer av og til låse døren. En gang kom noen inn mens jeg gikk uten bukser. Og jeg løp inn i et annet rom og måtte rope: "ikke kom! ikke kom! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg blir flau når jeg er med andre,som prater om uvesentlige ting til andre. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Min fetter sitt msnnavn. Det er en blanding av fjortiss møter emo møter gangsta. Han setter også sin stolthet til å oppdatere den flere ganger daglig. Jizuz. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Merkelig at folk blir flau over rumling i magen. Har aldri blitt flau over det, er berre morosamt. Eg blir oftare flau over andre enn meg. Alle er så barnslige. Klassa(9.) var nettopp på musikal, og det einaste alle gutane snakka om etterpå var kven som var mest do-able av jentene som dansa :/ (Eg er gut sjølv) Det må gå an å sjå nokon av det motsatte kjønn gjere noko som helst utan å kome med kommentarar på kroppen deira. Virkar som eg er den einaste som kan beherske meg. Eller kjem alle med dei dumme uttalelsane berre for å "passe inn"? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Flau over de fordi de prater om hvem som er pulbar? pfft. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Flau over de fordi de prater om hvem som er pulbar? pfft. Det er ikkje berre prating, men gauling og brøling. Heile tida. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg ble flau over et par kompiser. Han ene kan ikke se American Pie og drikke samtidig. Han skulle rope og le høyest av alle i kjelleren og han kunne bare si "Jeg hadde pult ho! Jeg hadde pult ho!" og "Ååh! Tits!" Han andre skal alltid kommentere hvor stygge alle damene er når vi ser film. "Ho er bare stygg" sier han. Hvis han ikke liker kvinnfolk kan han bare holde kjeft. Bare da vi så A Beautiful Mind kunne han si at Jennifer Connelly hadde litt pen nese. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg ble flau over et par kompiser. Han ene kan ikke se American Pie og drikke samtidig. Han skulle rope og le høyest av alle i kjelleren og han kunne bare si "Jeg hadde pult ho! Jeg hadde pult ho!" og "Ååh! Tits!" Det er slik nokre i klassa mi er UTAN alkhol Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) <!--quoteo(post=15063934:date=20/01-2010 : 18:58:name=timb)--><div class='quotetop'>QUOTE(timb @ 20/01-2010 : 18:58) <a href="index.php?act=findpost&pid=15063934"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Voksne mennesker som ikke klarer å skrive rett.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> +1 (hint til Raven) Hvis 15 regnes som voksen, så bryr jeg meg ikke om du/dere blir flau over det. Endret 20. februar 2010 av The~Raven Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Bursdagssang. Spesielt i skolesammenheng. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Å være på biblioteket og telefonen ringer. Hjelper ikke at ringetonen er en litt *kremt* alternativ type musikk. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jobber sammen med mamma, og når hun begynner å fortelle alle sammen om alle rare påfunn jeg gjorde da jeg var liten er ikke alltid like moro... Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Å være på biblioteket og telefonen ringer. Hjelper ikke at ringetonen er en litt *kremt* alternativ type musikk. Det er derfor jeg under enhver anledning har mobilen på lydløs..! Funker fett for meg Blir også flau når noen sier til andre at de holder på med en i fullt alvor, mens den det gjelder ikke vet det en gang, omg..! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Folk som ikke skjønner at de driter seg ut, som turer fram selv om de virker forstyrrende for andre mennesker og som ikke har de sosiale antennene ute. Og det gjør meg også litt flau (og irritert) at folk har så vanskelig for å forstå at man står til høyre og går til venstre i en rulletrapp. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jag står alltid i mitten av rulltrappan. É det nå fel med det eller? Folk får la står varhelst de vill. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jag står alltid i mitten av rulltrappan. É det nå fel med det eller? Folk får la står varhelst de vill. Det er en uskreven regel på at de som skal stå stille i trappa står til høyre sånn de som har det mer travelt kan enkelt gå forbi Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Blir alltid flau når jeg er litt for utydelig, særlig i butikk. Kan være et "ja" på spørsmål om bærepose som blir for dårlig. Så skal alltid personen i kassa spørre om at igjen. Fælt. Det samme gjelder også uttale av mitt eget etternavn. Rimelig enkelt på papiret, men når jeg skal uttale det til folk jeg ikke kjenner blir det bare helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå