OgnOmm Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøpte meg N97 mini fra Pixmania, og fikk jo telefon uten norsk støtte. Prøvde å legge inn norsk versjon av Nokia Software Updater, men den la fortsatt inn igjen engelsk versjon. Er det noen som vet hvordan jeg kan få flashet telefonen til norsk? Er lite sugen på å styre med Pixmania hvis dette er noe jeg enkelt kan gjøre selv. Lenke til kommentar
Spumante Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har gjort akkurat det samme - bestilt Nokia N97 mini fra pixmania og fikk den på engelsk (som i settings kan endres kun til tysk, fransk, italiensk eller spansk). Siden det er flere dager siden du skrev dette innlegget, lurer jeg på om du har løst problemet ditt, og evt. hvordan? Jeg vet at man kan gå i mobiltelefonbutikk og få endret språk, dvs. hele programpakken til norsk. Antar det bli eneste løsning, koste hva det koste vil. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Det er det som blir løsningen min også. Kosta 360 etter hva jeg fikk opplyst, og det får rett og slett bare bli slik. Lenke til kommentar
Spumante Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå har jeg fått mobilen omprogrammert til norsk. Her i Tromsø kosta det kr 312,- på Veita Elektro - som for øvrig er den beste elektrobutikken i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå