Gå til innhold

Call Of Duty 4: Modern Warfare - Spilleavhengig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man bruker da ikke TV for å spille FPS

Jo, fordi pc suger. Konsoll er best :!:

Aaah...det forklarer en god del om problemet ditt

Synes synd på deg helt til jeg så at du spillte på konsoll... FPS og konsoll hører IKKE sammen (eneste unntaket er halo). Kjøp deg en pc. Den kommer til å kræsje randomly en eller annen gang og da blir spillavhengigheten din ufrivillig kurert.

Lenke til kommentar

Brekk CDed og brenn PS3en? Burde fikse problemet ditt ettersom du da ikke kan spille i hele tatt.

Kontroller deg selv, er ikke bra å bli helt rastløs bare pga. du ikke får spilt. Hvis du ikke greier å kontrollere deg selv ser jeg det jeg skrev over som en løsning (eller be foreldrene dine konfiskere alt som har med spill å gjøre)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvis dette er et stort problem for deg, bør du skamme deg!

En fyr innser at han kanskje har et problem og spør etter tips for å gjøre noe med probleme, og så gir du han dette som svar? :roll:

Det er ihvertfall ikke trådstarter som bør skamme seg mest, det er det absolutt du som burde! :nei:

Til trådstarter. Jeg ville anbefalt å rett og slett bare tvinge deg til en uke eller to vekk fra spillet. Du kan begynne igjen etter det, men bare prøv å begrense deg :) Annet som hjelper er å finne på en fritidsaktivitet som sport\ idrett eller lignende. Og som nevnt, dame hjelper absolutt! :D Da blir det som regel nesten aldri til til gaming i perioder xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...